بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25008
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 13 بهمن 94 1:44 ق.ظ

زنگ انقلاب در مدرسه شهید فرحی کنگان به صدا در آمد

ثلاث- امام جمعه کنگان: آشنایی دانش آموزان با آرمانهای امام و انقلاب ضروری است

ثلاث،  حجت الاسلام محمود محمودی در آیین زنگ انقلاب در مدرسه  متوسطه اول شهید فرحی کنگان افزود: باید زمینه آشنایی بیشتر نسل نوجوان و جوان با انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی گفت: مرور خاطرات انقلاب یک ضرورت است و نباید مجاهدت ها ، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی ، رشادت ، ایثار و از خودگذشتگی ملت انقلابی ایران در طی سالها مبارزه با طواغیت زمان بویژه رژیم منحوس پهلوی به ورطه فراموشی سپرده شود.

امام جمعه با گرامیداشت ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی امام امت گفت: استقبال میلیون ها نفر از (۳۳ کیلومتر) در آیین ورود تاریخی احیاگر اسلام ناب محمدی در قرون معاصر ، باعث شد تا این روز بزرگ برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

وی با بزخوانی کارهای امام در ۱۲ بهمن ماه ۵۷ بیان داشت: حضور در گلزار شهدا ، عیادت از مجروحین انقلاب در بیمارستان تهران و صله ارحام در اوج مشغله کاری از مهمترین کارهای امام در ورود به میهن در ۱۲ بهمن بود و این ها همه درسی برای پیروان امام امت است.

محمودی با اشاره به نامگذاری ۱۲ بهمن به نام روز انقلاب اسلامی ، امام خمینی ، ولایت فقیه و رهبری گفت: ولایت فقیه شالوده و اصل و اساس نظام دینی است.

وی افزود: تکیه بر اصل مترقی ولایت فقیه بود که موجب شد ملت ایران فتح الفتوح ها را از آن خود کند.

امام جمعه ولایت فقیه را نعمتی بزرگ و موهبتی الهی دانست و خاطر نشان ساخت: همه باید قدردان این ودیعه بزرگ الهی باشیم.

محمودی افزود: به برکت مدیریت مدبرانه و حکیمانه ولی فقیه زمان و خلف صالح امام ، کشتی پهناور نظام دینی توانسته بسلامت حوادث و طوفان ها را پشت سر بگذارد.

 وی در پایان اطاعت از ولایت فقیه را  وصیت امام و شهیدان ذکر و گفت: فرمایش تاریخی و ماندگار امام راحل که فرمود ، پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد  ، همواره رمز و راز پیروزی انقلاب و نظام دینی است .

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن