بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25127
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 17 بهمن 94 5:30 ب.ظ

پتروشیمی جم/

افتتاح نمایشگاه خودکفایی پتروشیمی جم به مناسبت دهه فجر

ثلاث- رئیس واحد خودکفایی پتروشیمی جم: تا کنون قریب به ۴۰۰۰ قلم به تعداد ۷۰۰۰۰ عدد قطعه به منظور رفع نیاز های مجتمع تولید شده است.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، نمایشگاه واحد خودکفایی مجتمع پتروشیمی جم امروز صبح با حضور مدیرعامل و مدیران شرکت در مجموعه سالن آپادانا افتتاح شد.

مهندس احمدی در آیین افتتاح نمایشگاه خودکفایی شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت : واحد خودکفایی پتروشیمی جم گوشه ای از تلاش های هشت ساله خود را در جهت تامین قطعات مورد نیاز مجتمع در دوره تحریمات ظالمانه به نمایش گذاشته است.

رئیس واحد خودکفایی شرکت پتروشیمی جم در ادامه با تاکید بر اقتصاد مقاوتی و تکیه بر توان داخلی تصریح کرد: نمایشگاه واحد خودکفایی پتروشیمی جم که به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در مجتمع جم افتتاح شد نمونه ای از قطعات تولیدی توسط یکصد سازنده برتر داخلی و با همکاری همه واحد های مجتمع که در پتروشیمی جم استفاده می شود در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی در پایان با تشریح بومی سازی قطعات در مجتمع پتروشیمی جم یادآور شد: تا کنون قریب به ۴۰۰۰ قلم به تعداد ۷۰۰۰۰ عدد قطعه به منظور رفع نیاز های مجتمع تولید شده است.

عکس های افتتاحیه را در لینک زیر مشاهده نمایید:

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن