بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25163
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 بهمن 94 3:00 ب.ظ

پتروشیمی جم

بازدید هیات مدیره صندوق بازنشستگی و سرمایه گذاری از شرکت پتروشیمی جم

ثلاث- هیات مدیره صندوق بازنشستگی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی از واحد های مختلف شرکت پتروشیمی جم و تاکید آنها بر افزایش تولید و رسیدن به ظرفیت اسمی بازدید کردند.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم، هیات مدیره صندوق بازنشستگی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی دیروز صبح و بعد از ظهر از شرکت پتروشیمی جم بازدید کردند و با مدیرعامل ومدیران واحد های مختلف متجمع به گفتگو پرداختند.

بازدید از واحد الفین در اولین حضور اعضای هیات مدیره صندوق و سرمایه گذاری صندوق نشان از اهمیت این واحد در تولید محصولات الفینی  است که بازار قابل توجهی در داخل و خارج دارد.

در ادامه بازدید، این هیات بلند پایه به همراه مدیرعامل و مدیر کارخانه پلی پروپیلن از این شرکت که به تازگی ۲۵ درصد از سهام آن توسط شرکت پتروشیمی جم خریداری شده و مجموع سهام شرکت به ۷۵ درصد رسیده بازدید کردند.

در این بازدید سوادکوهی مدیرعامل و عاقلیان مدیر کارخانه شرکت پلی پروپیلن فرایند تولید را در این شرکت تشرح کردند و پیشنهاداتی جهت افزایش تولید ارائه نمودند که مورد توجه هیات بازدید کننده قرار گرفت.

در ادامه اعضای هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی صندوق بازنشستگی از واحد پلی اتیلن سنگین، آزمایشگاه مرکزی، انبار محصول و پلی اتیلن سبک خطی ضمن بازدید از فرایند تولید واحد ها به بررسی راهکارهایی جهت افزایش تولید به همراه رئیس کارخانه ها به بحث و گفتگو پرداختند.

محمد مهدی نواب رئیس هیات مدیره سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی در حاشیه بازدید از واحد های مختلف ضمن تاکید بر حضور دانشگاهیان در شرکت پتروشیمی جم اظهار داشت: دانشجویان و دانشگاهیان باید در این شرکت حضور یابند و مشکلی را حل نمایند یا راهکاری جهت بهتر شدن ارائه نمایند و دور زدن علوم با نوشتن مقالات صرف نظری دردی را دوا نمی کند.

دکتر راشدی رئیس واحد پژوهش و فناوری با اشاره به کارهای علمی قابل توجهی که در شرکت انجام شده خاطر نشان کرد: گرید های مختلفی تولیدکرده ایم که در نیمه اول اسفند شاهد آن خواهیم بود و در بازار جهانی به رقابت با کشورهایی اروپایی وآسیایی خواهیم پرداخت.

 

۳۶۶۲_orig

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن