بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25166
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 بهمن 94 4:27 ب.ظ

پتروشیمی جم

میر افضلی: شرکت جم گرید های جدید با تکنولوژی های روز دنیا تولید خواهد کرد

ثلاث- میر افضلی در حضور هیات مدیره صندوق بازنشستگی اظهار داشت: تیم های مطالعاتی قوی از متخصصان شرکت تشکیل داده ایم جهت دستیابی به این هدف مهم که ارزش افزوده داشته باشیم و گرید های جدید تولید کنیم.

میر افضلی پتروشیمی جم

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی دیروز بعد از ظهر با مدیرعامل، مدیر مجتمع و مدیران واحد های مختلف در سالن جلسات به بحث و گفتگو نشستند.

مهندس میرافضلی با اشاره به انتصاب خود به عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم یادآور شد: با سیاست مشخصی وارد شرکت شدیم و این سیاست مورد تشویق قرار گرفت به همین جهت هرآنچه در توان داریم برای پیشرفت در همه سطوح شرکت تلاش خواهیم کرد.

عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم در ادامه با تاکید بر راه اندازی کوره چهارم الفین تصریح کرد: تلاش داریم واحد الفین را به افزایش صد در صد برسانیم به این  جهت که افزایش یک درصد ظرفیت واحد میلیارها ارزش افزوده به دست خواهیم آورد.

وی در ادامه افزود: به تبع واحد الفین واحد های دیگر نیز با افتتاح فازهای گازی پارس جنوبی به ظرفیت اسمی خواهیم رساند و این نیز مستلزم انجام اصلاحاتی در واحد ها است.

سید حسین میر افضلی در ادامه گفت: ما تلاش داریم خام فروشی را کم کنیم و باید اتلین را به محصولات با ارزشی تبدیل کنیم که شرکت پتروشیمی جم به این سمت در حال حرکت است.

مهندس میر افضلی با اشاره به تاسیس واحد های جدید در مجتمع پتروشیمی جم خاطر نشان کرد: تحقیقاتی در جهت تاسیس واحدی با تکنولوژی جدید و به روز هستیم که بتوانیم در عرصه جهانی به رقابت بپردازیم.

عضوهیات مدیره پتروشیمی جم در پایان اظهار داشت: تیم های مطالعاتی قوی از متخصصان شرکت تشکیل داده ایم جهت دستیابی به این هدف مهم که ارزش افزوده داشته باشیم و گرید های جدید تولید کنیم.

 

 

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن