بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25169
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 19 بهمن 94 4:32 ب.ظ

پتروشیمی جم

برادران: تشکیل هلدینگ تخصصی نفت گاز و پتروشیمی صندوق بازنشستگی

ثلاث- عضو هیات مدیره سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی در حضور مدیرعامل و مدیران شرکت اظهار داشت: جم بازوی اصلی سود آوری و بازدهی مجموعه صندوق بازنشستگی تلقی می شود.

برادران

 

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، علیرضا برادران رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم در نشست دیروز بعد از ظهر با مدیرعامل و مدیران واحد های مختلف شرکت اظهار داشت: چند روز گذشته مصادف با شروع ایام الله دهه فجر مجموعه سرمایه گذاری صندوق هلدینگ تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی را تشکیل داد.

عضو هیات مدیره سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی با اعلام تشکیل هلدینگ تخصصی در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی گفت: کشور ما در زمینه نفت، گاز و پتروشیمی یک مزیت رقابتی دارد و در یک سال گذشته در مجموعه جم اتفاقات خوبی افتاد که  شایسته تقدیر و تشکر است.

سرپرست معاونت سرمایه‌گذاری و اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت: هلدینگ تخصصی انرژی، صنعت و معدن، عمران و ساختمان، صنایع غذایی و کشاورزی، مالی و گردشگری از جمله هلدینگ‌های تخصصی خواهند بود که در صندوق بازنشستگی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

برادران تصریح کرد: نگاه ما بر هلدینگ‌ها یک نگاه تخصصی خواهد بود و بنا داریم از کارشناسان، صاحبنظران و متخصصین در راستای افزایش بهره‌وری شرکت‌ها در صندوق بازنشستگی استفاده کنیم.

برادران با تاکید بر افزایش ظرفیت تولید در واحد های شرکت پتروشیمی جم یادآور شد: همدلی در هلدینگ باعث شد ۲۵ درصد سهام پروپیلن را خریداری کنیم که مجموع سهام ما به ۷۵ درصد  رسد وکماکان اهداف جدید ومترقی در اینمجموعه درد دست داریم.

رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم در ادامه افزود: با افتتاح فاز های ۱۵ و۱۶ پارس جنوبی و در یافت خوراک صدرصدی به توان و ظرفیت اسمی در واحد های تولیدی خواهیم رسید.

وی در ادامه با اشاره به توافق ایران با قدرت های جهانی تصریح کرد: با توجه به فضای پسابرجام یا برجام ۲ وظیفه ما اقتصادی ها ترسیم کارهایی است  که نمونه آن را در دوران قبل از تحریم داشتیم.

علیرضا برادران در پایان در حضور مدیرعامل ومدیران شرکت اظهار داشت: جم بازوی اصلی سود آوری و بازدهی مجموعه صندوق بازنشستگی تلقی می شود و با توجه به حضور نیروهای متخصص در این شرکت ارزش افزوده خواهیم داشت.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن