بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 25189
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 20 بهمن 94 11:02 ق.ظ

افتتاح پروژه برق‌رسانی و روشنایی تونل‌های بزرگراه جم – سیراف

ثلاث – به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه برق‌رسانی و روشنایی تونل‌های بزرگراه جم – سیراف با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.

ثلاث – به مناسبت دهه مبارک فجر، پروژه برق‌رسانی و روشنایی تونل‌های بزرگراه جم – سیراف با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد.تونل

به گزارش ثلاث و به نقل از  مهر، استاندار بوشهر دوشنبه‌شب در آئین افتتاح پروژه برق‌رسانی و روشنایی تونل‌های بزرگراه جم – سیراف اظهار داشت: توسعه راه‌های استان بوشهر به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ما است و در این راستا پروژه‌های مهمی در دست اجرا داریم.

مصطفی سالاری اضافه کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان جم نیز بهبود مسیرهای ارتباطی این شهرستان است و امروز شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مهم راهسازی در این شهرستان هستیم.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی و روشنایی تونل‌های بزرگراه جم – سیراف نقش مهمی در ارتقای ایمنی این مسیر خواهد داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: شبکه برق‌رسانی تونل‌های بزرگراه جم – سیراف داری ۱۶ کیلومتر طول است که شامل ۱۴.۵ کیلومتر شبکه هوایی و ۱.۵ کیلومتر شبکه زمینی است.

فرزاد رستمی با اشاره به اجرای سیستم روشنایی هفت دستگاه تونل به طول بالغ بر دو هزار و ۵۶۵ متر، اضافه کرد: مسیرهای ورودی و خروجی این تونل‌ها به طول ۶.۲ کیلومتر و دو پل بزرگ در این محور به طول ۵۴۰ متر نیز روشن شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای شبکه فشار متوسط ۳۹۸ عدد پایه برق در مسیری به طول ۱۶ کیلومتر و همچنین یک هزار و ۸۲۰ عدد چراغ تونلی و ۱۲۴ پایه روشنایی در مسیر احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اجرای این پروژه در دو فاز، افزود: این پروژه با یک قرارداد به مبلغ دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و قرارداد دوم به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اجرا شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن