بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2540
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 4 مرداد 93 9:30 ب.ظ

دانا

بوشهر هم منطقه آزاد شد

استاندار بوشهر با بیان اینکه محدوده منطقه آزاد بوشهر پس از موافقت و تصویب قطعی مجلس با نظر دولت مشخص خواهد شد، تصریح کرد: تصویب این مهم در مجلس چند ماه زمان می‌برد و پس از تصویب و موافقت کمیسیون‌های تخصصی، تصویب و ابلاغ خواهد شد…

به گزارش ثلاث به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا و مهر،  مصطفی سالاری عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نشست کارگروه تخصصی منتخب شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی امروز با حضور ۹ وزیر و دو معاون رئیس جمهور تشکیل شد و این مهم به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: ایجاد منطقه آزاد در بوشهر توسط دولت در قالب یک لایحه تنظیم شده و مراحل بعدی آن موافقت نهایی آن توسط مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه محدوده منطقه آزاد بوشهر پس از موافقت و تصویب قطعی مجلس با نظر دولت مشخص خواهد شد، تصریح کرد: تصویب این مهم در مجلس چند ماه زمان می‌برد و پس از تصویب و موافقت کمیسیون‌های تخصصی، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

محدوده منطقه آزاد خارج از شهر بوشهر است

سالاری با بیان اینکه محدوده منطقه آزاد در خارج از حوزه شهر بوشهر خواهد بود اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای توسعه فضا و زیرساخت‌های مورد نیاز برای این منطقه آزاد در این محدوده اندیشیده شده است و منطقه آزاد تاثیری در قیمت زمین نخواهد داشت.

لازم به ذکر است که نشست شورای عالی مناطق مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی امروز در تهران برگزار شد و استاندار بوشهر در این نشست گزارشی در زمینه پیشنهاد لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی بوشهر ارائه کرد که مورد موافقت قرار گرفت و تصویب شد.

تجارت و بازرگانی بوشهر در گذر زمان، ذخایر و منابع انرژی بوشهر، وضعیت کلی صنایع دراین استان، زیرساخت های حمل ونقل، مزیت های منطقه و اهم فرصت ها و ظرفیت های اقتصادی استان از مهمترین موضوعات مطرح شده توسط استاندار بوشهر بود.

در این نشست وزرای صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی، رییس کل بانک مرکزی و معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور داشتند.

برچسب ها: , ,

نظرات

  1. جواد says:

    با سلام لطفا یه خورده واضع تر بگید @! دقیقا کجا میخوان منطقه ازاد بشه ؟ خوده بوشهر ؟! یک منطقه خارج از محدوده شهر بوشهر ؟! بعد هم بفرمایند که چه منافعی برای دیگر شهرستان ها دارد همش که شد بوشهر پس دیگر شهرستان ها چی ؟ خواهشمند است پاسخ دهید ؟ ایا کنگان و یا عسلویه و یا شهرستان دیگر هم در این منطقه ازاد نقشی دارند ؟
    با تشکر از ثلاث

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن