بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2558
تعداد نظرات:۱۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 مرداد 93 4:32 ب.ظ

مسئولین کنگان تماشاگر تصویب منطقه آزاد بوشهر بودند

.

(حمید/نظرات سایت): همچنان مسئولین کنگان تماشاگر برنامه های مرکز استان باشند و اوقات خود رو با تماشا کردن تصویب منطقه آزاد بوشهر سپری کنند.. مردم کنگان نیازی به این چیزها ندارند.. بشیند و حرفی نزنند و از آلودگی فازهای پارس جنوبی لذت ببرند.. وقتی حرفی نمیزنند ما چیکار داریم دخالت کنیم، پشت میزمون میشینیم و آخر ماه حقوقمون میگیرم و خدا یارت..!! مردم کنگان چه به این چیزها، این همه کار براشون انجام دادیم، این همه اعتبارات گرفتیم، امکانات رفاهی، ورزشی، اجتماعی، آموزشی.. چی شد، حتی یک تشکر هم از مسئولین نکردند، حیف نیست برای این مردم کاری انجام داد..

نماینده محترم مجلس هم فقط حرف میزند و عمل نمیکند

مردم شهرستان بوشهر
منطقه آزاد مباررررک..!!

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگانی says:

    دوست من تا این وضع و اوضاع مدیریت در کنگان است و تا این شیوه برقرار است هر روز شاهد عقب گرد این شهر خواهیم بود.تازه خبر دارید یا نه که :
    بیمارستان خورموج معین پارس جنوبی شد
    نمانیده مردم دشتی وتنگستان درمجلس شوری اسلامی افزود: بیمارستان زیبنیه خورموج به عنوان بیمارستان معین پارس جنوبی انتخاب شده است که این امر باعث توسعه وتجهیز بیمارستان زینبیه خورموج و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بیماران مناطق جنوبی استان بوشهر می شود.

    این خبر را امروز در سایت خلیج فارس خواندم.حالا چرا بیمارستان کنگان نباید معین پارس جنوبی بشود دیگه خودتان قضاوت بفرمائید.
    تازه بعید نیست چند وقت دیگه اعلام بشه بندر طاهری ،پرک و شیرینو تبدیل به شهرستان شد و از کنگان جدا شدند!
    اون وقت کنگان باید بشه بخش و جزء شهرستان دیر.
    مسولان هم عین خیالشان نباشد.

  2. ناشناس says:

    پورفاطمی خبر داد: بیمارستان خورموج معین پارس جنوبی شد

  3. ناشناس says:

    حتما چیزی هم به مسئولین ما می رسه

  4. ناشناس says:

    شیخ خسته نباشید

  5. علی says:

    وااا مگه شما ازشیخ موسی انتظار بیشتراز این داشتید

  6. یک مرده ی بی نام و نشون says:

    تیم فوتبال نفت تهران حامیش پارس جنوبی فاز ۱۲ هست، اون وقت تیم های ورزشی کنگان باید برن چلک بازی کنند.. بیمارستان خورموج معین نفت شد.. در انتظار آن هستیم که بیمارستان کنگان معین بشه ؟ حتی تصور هم نکنید از مسئولین ما که ارتقاع پیدا کنه، آدم زنده رو مثل گوسفند روانه سردخونه میکنند.. عوارض آلودگی که دیگه همه خبر دارند اما آدم زنده تو شهر وجود نداره، به کی بگیم ؟؟

    اینجا کنگان هست با ۹۷ هزار جمعیت و ۹۰ هزار رییس و تماشاگر..
    کنگون شهر مو، کلاغ ها یاد مهدو یااااد مهدووو

  7. بومی says:

    غیرت مرد کجا رفت کدوم مسئول کدوم کشک ولی یادتون باشه ما هم خدای داریم

  8. واقعا به شیخ باید خسته نباشید گفت..خسته نباشی دلاور

  9. بهتره از اقای نماینده مجلس توضیح بخواین..منتظر پاسخ نماینده مجلس هستیم///

  10. علی says:

    شیخ ما فقط توحاشیه است یکی مشکلاتی مانند اشتغال و……

  11. جنوب کنگان says:

    دکتر خسته نباشی بندر آزاد شدن بوشهر مبارک

  12. هما says:

    واقعا اگه تابحال هم به کنگان امکانات ناچیزی دادندبخاطر سر صدا ودرخواستهای غیر بومی های کنگان بوده.به نظرشمامردم کنگان بااین حجم بالای آلودگی ناشی از شرکتهای پارس جنوبی نبایدبدنبال دریافت حق آلایندگی باشند؟اگراین شرکتها در اطراف شهرهای دیگر هم بود مردمشان اینطور ساکت بودند که به انان ظلم بشه؟وای به این نماینده و مسولین شهر ما…

  13. ناشناس says:

    بانظر هما موافقم،مردم شهر ما مردن ،مردم شهر ما جرات ندارند از حق خود توی شهر دفاع کنند وقتی ازشون می پرسیم چرا انتقاد نمی کنید می گویند فلان مسول خودش باید بدونه چه کار باید بکنه.از این مردم چه توقعی می توان داشت

  14. مهندس says:

    تا وقتی که مسوولین ما به فکر جیب خودشان باشند خبری از هیچ امتیازی نیست ،ایران از دنیا ۵۰ سال عقبه،بوشهر از تهران ۵۰ سال عقبه و بالاخره ما هم به ۵۰ سال از بوشهر و تهران عقبیم،الفاتحه

    • حمید says:

      جناب مهندس حرف شما کاملا درسته.. مسئولین ما فقط کپی برداری بلد هستند اونم با نرخ کمتر، خودشون هیچ ایده و خلاقیتی ندارند.. اگر مردم تهران جای این کنگونیا بودن الان کنگون شده بود بهشت.. اما افسوس که مردم ما گنگ تشریف دارند و هیچوقت پشت هم نبوده اند.. مسئولین ما هم حرف درست تو گوششون نمیره.. باید حتما جایی رو آتیش بزنیم یا راه رو ببندیم تا چشم و گوششون باز بشه ؟؟ ای کاش برمیگشتیم به عقب و زندگی این مسئولین رو میدیدیم و مقایسه می کردیم با الان ؟؟

  15. ح. بنکی says:

    دوستان من از شما جدا تعجب می کنم . شما انتظار دارید مسئولین برایتان کاری بکنند . اصلا فلسفه ی وجودی مسئولین کاری انجام دادن نیست . این مردم هستند که باید کاری انجام دهند نه مسئولین ! تا مردم نخواهند و در کمال گیجی و بردباری همه ی ناملایمت ها و گرفتاری ها را تحمل می کنند ، مگه مسئولان شکمشان درد می کند که بخواهند کاری کنند ؟ خوب دارند حقوقشان را می گیرند دیگه ، چرا خودشان را به اب و آتش بزنند ؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن