بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2567
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 مرداد 93 9:03 ب.ظ

مهر

دستگیری ۱۰ سارق مسلح در بوشهر

ثلاث: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۰ سارق مسلح در کوه‌های دشتی دستگیر شدند. سردار حیدر عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرونده درگیری مسلحانه سارقان با پلیس، اظهار داشت: در ادامه تلاش های ماموران انتظامی استان بوشهر برای دستگیری سارقان مسلح، تاکنون ۱۰ نفر از سارقان مسلح دستگیر شدند. وی با […]

ثلاث: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۱۰ سارق مسلح در کوه‌های دشتی دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پرونده درگیری مسلحانه سارقان با پلیس، اظهار داشت: در ادامه تلاش های ماموران انتظامی استان بوشهر برای دستگیری سارقان مسلح، تاکنون ۱۰ نفر از سارقان مسلح دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شش دستگاه خودرو نیز از سارقان مسلح کشف شده است، اضافه کرد: سه قبضه اسلحه کلاش و مقادیر زیادی مهمات نیز از این افراد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه تعقیب سارقان در این منطقه همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس به صورت کامل بر منطقه اشراف دارد و جای نگرانی وجود ندارد.

لازم به ذکر است که ماموران انتظامی استان بوشهر شب گذشته پس از کسب اطلاع از سرقت دو دستگاه خودرو توسط سارقان مسلح که یکی در استان فارس و یکی در شهرستان دشتی صورت گرفته بود طرح مهار را برای دستگیری سارقان اجرا کردند که سارقان به دستور ایست پلیس توجه نکردند.

درگیری شدیدی بین پلیس و سارقان در کوه‌های شهرستان دشتی صورت گرفت که یکی از سارقان به شدت مجروح شد و چهار نفر دیگر از سارقان نیز دستگیر شدند و ظهر امروز نیز سه نفر دیگر دستگیر شده بودند که عصر امروز هم سه نفر دیگر دستگیر شده‌اند.

سردار عباس زاده خاطرنشان ساخت: همه توان خود را برای استقرار امنیت در نقاط مختلف استان بوشهر به کار خواهیم گرفت.

برچسب ها: , , ,

نظرات

  1. دلسوز says:

    با سلام
    بیش از چند سال هست که در کوه های جاشک راننده ها توسط اشرار مورد هجوم قرار میگیرند و صدمات جانی و مالی زیادی متحمل میشوند نمیدانم چرا نیرو ی انتظامی الان به فکر دستگیری افتاده/باز هم جای شکرش باقیست

  2. همشهری says:

    متاسفانه چندین سال است که در مسیر راه کنگان به بوشهر خصوصا جاشک شاهد ناامنی و تعرض گروههای سارق مسلح به خودرو ها میباشیم و تاسف بارتر اینکه نیروی انتظامی آنقدر با آنان مماشات کرد تا داد مردم و مسوولین استانی درآمد و بازهم خدا را شکر که مساله ختم به خیر شد، چرا که جلو ضرر از هرجا بگیری نفعه.امیدوارم قوه قضاییه احکام شایسته جرم آنها را صادر نماید

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن