بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2607
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 6 مرداد 93 3:00 ب.ظ

تسنیم

اعدامی که با حفظ کل قرآن از قصاص نجات یافت

جوانی که ۸ سال پیش در درگیری جوان دیگری را در شهرکرد به قتل رسانده بود، با پیگیری‌های مجمع خیرین سلامت و تعهد ساخت پایگاه اورژانس به نام مقتول با گذشت خانواده مقتول از اعدام نجات یافت. همچنین، این جوان در زندان حافظ کل قرآن شده است…

به گزارش ثلاث و به نقل از تسنیم،سید سعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با تشکر از اقدامات مجمع خیرین سلامت اظهار داشت: رایزنی‌ها و تلاش‌های مجمع خیرین سلامت در جلب رضایت از خانواده مقتول شهر کردی و رهایی جوان اعدامی از مرگ  قابل تقدیر و ستایش است.

زمانیان در مورد تلاش‌های صورت گرفته مجمع خیرین سلامت استان چهارمحال و بختیاری در جلب رضایت خانواده شهرکردی و رضایت و گذشت آنها از حق قصاص عنوان کرد: اقدامات مجمع خیرین سلامت در جلب رضایت از خانواده مقتول و ساخت پایگاه اورژانس در روستای چالشتر قابل ستایش است.

وی افزود: در اخذ رضایت از خانواده مقتول که قصاص حق شان بود، نباید از زحمات اعضای مجمع خیرین سلامت استان چهار محال و بختیاری و بزرگان محلی و بستگان مقتول چشم پوشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در مورد گذشت خانواده مقتول از قصاص و تبعات انسانی این امر در جامعه بیان داشت: خانواده مقتول و بستگان آنها که در راه نجات جوان اعدامی تلاش کردند در خاطره‌ها باقی می‌ماند و بخشش جوان اعدامی که از دوستان مقتول بوده است، قابل تقدیر و تشکر است.

زمانیان در مورد فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت در استان چهار محال و بختیاری افزود: نمی‌توان از تلاش‌های اعضای مجمع خیرین سلامت که همگی از ایثارگران و زخمتکشان هستند چشم پوشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای مجمع خیرین سلامت در استان چهار محال و بختیاری از خیرین فعال کشور و ایثارگر هستند و بسیار زحمت می‌کشند.

وی افزود: ساخت بیمارستان، خانه بهداشت و مراکز درمانی در استان چهار محال و بختیاری و مناطق محروم از اقدامات مجمع  خیرین سلامت است.

زمانیان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که قاتل در دوران تحمل  حافظ کل  قرآن شده بود، گفت: بله، این جوان در طول مدت حبس توانست که حافظ قرآن شود و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته خانواده مقتول از حق خود برای قصاص اعدام گذشتند.

بنا بر این گزارش، جوانی که ۸ سال پیش در درگیری جوان دیگری را در شهرکرد به قتل رسانده بود با پیگیری‌های مجمع خیرین سلامت، بزرگان محلی و تعهد ساخت پایگاه اورژانس به نام مقتول در روستای چالشتر و با هزینه یک میلیارد ریال تا پایان امسال در دو ۲ طبقه و با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع از حق قصاص اعدام گذشت کردند.

برچسب ها: , , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن