بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2609
تعداد نظرات:۲۸ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 6 مرداد 93 3:46 ب.ظ

معاون سیاسی–اجتماعی فرمانداری کنگان معارفه شد+ تصاویر

اختصاصی ثلاث – با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی و در جلسه شورای اداری احمد خاکنژاد به عنوان معاون سیاسی – اجتماعی کنگان معرفی شد

با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی و  در جلسه شورای اداری احمد خاکنژاد به عنوان معاون سیاسی – اجتماعی کنگان معرفی شد

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر در این جلسه با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید طی یکساله گذشته گفت:رویکرد دولت ارتقای شور و نشاط و امید در جامعه ، توسعه و اعتلای کشور در حوزه اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد.

دکتر سید اسماعیل موسوی عنوان نمود:همه باید دولت را در جهت تحقق اهداف ترسیم شده که همانا حرکت پرشتاب به سمت جلو است را حمایت و همراهی کنند.

وی در بخش دیگر با تجلیل از حماسه بزرگ ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس ، با محکوم نمودن جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین های اشغالی و نیز جریان های تکفیری در عراق و سوریه گفت:همه این جنایت ها در جهت ضربه زدن به جهان اسلام و خشن جلوه دادن دین اسلام است که به فضل الهی باز هم توطئه شوم دشمنان نقش برآب خواهد شد.

موسوی با گرامیداشت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران اسلامی ، این روز را نیز از یادگارهای امام خمینی (ره) برشمرد و از همه مسئولین و دستگاههای دولتی خواست تا در تقویت نهاد نماز جمعه از هیچ تلاش و همراهی دریغ نکنند.

وی در پایان با تقدیر از تلاشهای بحرینی پور معاون سیاسی – اجتماعی سابق کنگان در زمان مسئولیت ، از معاون جدید سیاسی – اجتماعی فرمانداری کنگان خواست تا تمام همت خود را مصروف به خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها نماید.

فرماندار کنگان نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش های اثرگذار و ستودنی امام جمعه کنگان و نهاد نماز جمعه گفت:نماز جمعه از بزرگترین مواهب الهی است و همه باید قدردان و در خدمت تقویت این نماز وحدت آفرین و دشمن شکن باشیم.

عباس تبرکی از مسئولین ادارات خواست تا در سایه تعامل و ارتباط تنگاتنگ و همکاری با نهاد نماز جمعه از ظرفیت های ارزشمند نماز جمعه نیز استفاده کنند.

وی در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در روز جهانی قدس ، این حضور گسترده را لبیک به ندای رهبری و حمایت از مظلومین دانست.

فرماندار کنگان با تقدیر از تلاشهای صادقانه و خدمات ارزشمند معاون سیاسی – اجتماعی سابق فرمانداری در دوران مسئولیت ، به مسئله عزل و نصب ها نیز اشاره و با بیان اینکه این مسئله همواره در دولت ها بویژه در وزارت کشور امری طبیعی و عادی است ، از معاون جدید خود در حوزه سیاسی – اجتماعی خواست تا از همه ظرفیت های شهرستان بویژه جوانان و نخبگان برای توسعه و ترقی شهرستان بهره گیرد.

تبرکی گریزی به وضعیت شهرستان کنگان نیز زد و گفت:از سال ۹۰ تا کنون فقط از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار تخصیص یافته است.

فرماندار کنگان همچنین از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بزرگ احداث آب شیرین کن کنگان که توسط بخش خصوصی در حال اجراست ، خبر داد.

امام جمعه اهل سنت کنگان نیز گفت:نماز جمعه همواره سنگری مهم در دفاع از کیان اسلام و انقلاب بوده است.

شیخ محمد جمالی به مسئله عزل و نصب ها اشاره و گفت:مسئولین بایستی از این فرصت طلایی و موهبت بزرگ برای خدمت به نظام و مردم بهره گیرند.

احمد خاکنژاد معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری کنگان نیز با تشریح برنامه های خود گفت:تلاش خواهم کرد با همراهی و همکاری همه مردم بویژه نخبگان و جوانان و دستگاههای مختلف به رفع مشکلات و توسعه شهرستان در چارچوب وظایف محوله باری از دوش مردم بردارم.

با حکم استاندار بوشهر ، احمد خاکنژاد بعنوان معاون سیاسی – اجتماعی فرمانداری کنگان منصوب شد.

گفتنی است در این نشست ابراهیم ثایت به عنوان مشاور امور جوانان و سازمان های مردم نهاد و مجید حیاتی نیز به عنوان مشاور فرماندار کنگان در امور اشتغال معرفی شدند.

گزارش / ابوذر حسین پور
عکس / محمد علی قنبری
معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

معارفه خاکنژاد-معاون سیاسی

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. بومی says:

    با سلام آقای خاکنژاد مرد بزرگ و زحمت کشی هست انشالله بحق همین عید فطر موفق و موید باشد

  2. ساحل says:

    انتخاب اقای خاکنژاد به سمت معاون سیاسی تبریک عرض می کنم . ان شا الله کنگان شاهد فردایی روشن خواهد بود .

  3. همشهری says:

    انتخاب شایسته ی جناب آقای خاکنژاد رو تبریک میگم و امیدوارم با حضور ایشون شاهد تحولات عظیمی در بخشهای اجتماعی و فرهنگی شهرستان باشیم.

  4. حيدر عمراني says:

    انتصاب جناب آقای خاکنژاد را به عنوان معاون سیاسی فرماندار کنگان نخست به مردم فهیم کنگان وسپس به ایشان تبریک عرض میکنم

  5. محمدامین says:

    اقای خاک نزاد تبریک ولی جای شما توی مدرسه خالی هست

  6. حسین رضاطلب says:

    عالی

  7. صادق حیدری says:

    با سلام خدمت آقای خاکنژاد انتصاب ایشان رو به عوان معونت سیاسی فرمانداری شهرستان کنگان تبریک می گویم و موفق و سربلند باشد

  8. mehr says:

    امیدوارم بزارن کار بکنه

  9. اینجا کنگان،حال همه ما خوب است اما تو باور نکن!!! says:

    نحوه گزینش مدیران و معیارهای حاکم بر این گزینش ، مهمترین شاخص سنجش سطح توسعه سیاسی در جامعه است. انتخاب مدیران بر اساس معیارهای همگانی (شایسته سالاری) در برابر معیارهای اختصاصی (ناشایست سالاری) از نقاط مثبت در بسط موضوع توسعه سیاسی قلمداد میگردد .انتصاب جناب آقای خاک نژاد به معاونت سیاسی فرمانداری کنگان با در نظر گرفتن تخصص؛ تعهد؛ تجربه؛ مهارت و توانایی ایشان و خارج از وابستگی های خاص مانند روابط فردی ، حاکی از آن است که چرخ توسعه سیاسی در این شهرستان بعد از سال ها وقفه نامبارک ، مجددا” به گردش درآمده است و حاوی پیام مثبتی برای مردم ساکن در این جغرافیای محروم باشد .امید است شاهد چنین تغییراتی در پست های دیگر در شهرستان کنگان باشیم تا بتوان دست مافیای اقتصادی را از این شهرستان کوتاه کرد…

  10. حسین says:

    آقای خاکنژادمدیرباتدبیری هستند

  11. ج says:

    امیدوارم .موفق باشند .ایشان فرد لایقی می باشد

  12. رضا says:

    چرا آقای ثابت ایستاده؟؟؟

    • ثلاث says:

      گفتنی است در این نشست ابراهیم ثایت به عنوان مشاور امور جوانان و سازمان های مردم نهاد و مجید حیاتی نیز به عنوان مشاور فرماندار کنگان در امور اشتغال معرفی شدند.

    • ابراهیم ثابت says:

      ضمن تشکرازدقت آقا رضای عزیز لازم است به استحضاربرسانم که اینجانب به عنوان “مشاورامورجوانان وسازمان های مردم نهاد” فعالیت خواهم کردو طبق اطلاعات دریافتی ،ان شاالله برادرحسین قاسمی عزیز همچنان به عنوان “مشاورجوان”درخدمت فرمانداری محترم خواهندبود.

  13. mohammad says:

    احسنت
    موفق وپیروزباشید..
    عیدتون هم مبارک…

  14. M@tin says:

    برای من افتخاری بزرگ بود که جناب آقای خاکنژاد مدیر لایق بنده بودند
    ازخداوند برای ایشان درهمه امور سلامتی، توفیق و سربلندی مسئلت دارم.
    من الله توفیق

  15. با سلام….
    شکی نیست ره آورد این ماه پر برکت و مخصوصا در شرف عید …انتخاب نخبگانی که برای این شهر زحمت و تلاش زیادی داشتند و دارند….تا در جایگاه اصلی خود باشند یکی از اموراتی است مهم…تا همیشه شهری سالم و آباد با افکاری برازنده و ناب داشته باشیم…!!
    جناب خاکنژاد..انتخاب شما به سمت معاون سیاسی فرمانداری قدمی میمون و شایسته و گامی مهم تا با همت و تلاش شما شاهد گامی بلند و تاثیر گذار در دولت تدبیر و امید باشیم…!!
    به نوبه خود تبریک گفته و شکی نیست شاهد پیشرفت روز افزون در این مسئولیت مهم خواهیم بود..
    خداوند همه توانگران دولت تدبیر و امید را گاهی مثبت در پیشبرد اهداف این انقلاب عنایت فرماید.

  16. ح . عبداللهی says:

    آقای خاکنزاد مدیر لایقی هستند . برای ایشان آرزوی توفیق داریم .

  17. بومی says:

    اقای ثابت کجاش جوونه بعدش هم افراد غیر بومی مشاور میشن چرا؟؟؟؟

    • ابراهیم ثابت says:

      دوست عزیز!
      باسلام
      مشاورجوان همچنان حسین قاسمی جوان است. من “مشاورامورجوانان وسازمان های مردم نهاد” هستم که نمی دانم به چه دلیل سایت محترم ثلاث تاکنون این خبررااصلاح نکرده است.
      امیدوارم شمادوستداران کنگان با تشکیل سازمان های مردم نهاد وانجام فعالیت های ارزشمند کاری کنید که برای توسعه این منطقه اصلا نیازی به این پست های تشریفاتی احساس نشود!

  18. زنده باد اصلاحات says:

    من به شدت با تغییرات موافق هستم، زیرا باعث می شود روح تازه ای در یک سازمان و مجموعه دمیده شود. از دوستان عزیزم در مرکز استان خواهش می کنم به فرمانداری و پست معاونت عمرانی فرماندار هم این اجازه را بدهند تا از این فرصت استفاده کند.

    • حامی says:

      با نظر شما موافق هستم. دو تا حاج عباس داریم که خیلی خسته شدند.

  19. مرجان كنگان says:

    برای آقای خاکنژاد آرزوی موفقیت دارم

  20. همکار says:

    من هم ارزوی توفیق و سربلندی برای جناب آقای خاکنژاد معاونت محترم سیاسی فرمانداری کنگان از خداوند بزرگ خواستارم.

  21. محمد says:

    آقای خاک نژاد معاون سیاسی اجتماعی می باشد ولی در گزارش خود عنوان داشته که به توسعه کنگان اقدام خواهد نمود بیشتر برداشت از توسعه رامسائل عمرانی نی دانند که امیدواریم خاک نژاد چنین برداشتی نداشته باشد که اگر چنین باشد از معاونتی که بعهده گرفته بی اطلاع است ویا اینکه خیال کرده وی همه کاره فرمانداری می باشد وهمه کارها را درست خواهد کرد مانند کسانیکه قبل از گرفتن پست خیال می کنند که اگر پستی گرفتند همه کارها انجام خواهند داد ولی بعد از گرفتن پست می فهمند که خیالی باطل می نموده اند

  22. جناب آقای خاکنژاد

    معاون محترم سیاسی اجتماعی شهرستان کنگان

    بدینوسیله انتصاب شایسته و بجای جنابعالی به سمت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری کنگان ، تبریک می گوییم .

    امید است با شناختی که از حوزه سازمان های مردم نهاد و وبلاگنویسی و فعالیت مستمر اجتماعی ، باعث ایجاد شور و نشاط و شناخت استعدادهای جوانان شهرستان کنگان شوید .

    با تقدیم احترام

    انجمن اندیشه ورزان برنا

  23. نقنقو says:

    اقای خاکن‍ژاد عالیست ولی باید تنها نباشد و دوستانی که تبریک گفتند در عمل هم با او باشند

  24. مرتضی says:

    جناب آقای خاک نژاد
    انتصاب شایسته شما را تبریک میگویم و از خداوند منان برای حضرتعالی توفیق روزافزون دارم .
    مرتضی(محله گلستان)

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن