بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26425
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 28 اسفند 94 7:04 ب.ظ

دیدار منتخب مردم با فرماندار کنگان

نخستین دیدار الماسی با فرماندار شهرستان کنگان انجام شد

ثلاث- نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه دیر- کنگان- جم و عسلویه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با فرماندار کنگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان کنگان، سکینه الماسی نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه دیر، کنگان، جم و عسلویه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری کنگان با عباس جمشیدی فرماندار – معاون سیاسی اجتماعی- معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار و بخشدار مرکزی دیدار نمود.
این نخستین دیدار منتخب مردم برای مجلس شواری اسلامی پس از انتخابات ۷ اسفند می باشد.
فرماندار کنگان از سوی مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه شهرستان کنگان به منتخب مردم تبریک گفتند و از درگاه خداوند متعال خدمتی صادقانه و خالصانه در جهت تلاش برای رفع مشکلات و محرومیت های موجود در این شهرستان برای وی خواستار شد.
جمشیدی گفت: وحدت رمز پیروزی است و لازمه موفقیت و پیشرفت شهرستان وحدت و همدلی در بین اهالی شیعه و سنی است.
نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان تاکید کرد: موفقیت در سایه باهم بودن بدست می آید و باهم فکری و همدلی سرعت پیشرفت استان بیشتر می شود.
فرماندار کنگان از نماینده منتخب مردم خواست تا بخشی از توان و تمرکز خود را بر حل مشکلات مردم و شهرستان قرار دهد و اعتماد مردم را بدرستی پاسخ دهند.
عباس جمشیدی گفت: برنده اصلی در این انتخابات مردم خوب و فهیم همیشه در صحنه شهرستان بودند.
فرماندار کنگان در ادامه این نشست تصریح نمود: همه ما باید با اتحاد، انسجام و همدلی در کنار نماینده منتخب مردم قرار بگیریم و هر کس با هر تخصصی که دارد کمک کند تا بتوانیم قسمتی از مشکلات این شهرستان را مرتفع نماییم.
وی در پایان تاکید نمود: در این دوره از انتخابات، داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در همه زمینه ها بویژه بحث تبلیغات انتخاباتی را رعایت کردند و کلیه دست اندکاران انتخابات نیز تمام تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم بکار گرفتند تا کوچک ترین حقی از مردم و داوطلبین ضایع نگردد.

 

 

اامتمنتنماتل تمنتنت متمنتمنت نتم ننتان

تنمتمنکم

نظرات

  1. کریم says:

    مبارکه ان شاالله

  2. كنگونی says:

    چرا به صورت عامیانه تیتر میزنید! خانم الماسی

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن