بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 26448
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 2 فروردین 95 2:20 ب.ظ

الماسی در گفتگو با ثلاث عنوان کرد

کل منطقه جنوب استان می تواند قطب گردشگری باشد/ سیراف می تواند منبع درآمد و اشتغالزایی باشد

اختصاصی ثلاث- منتخب مردم در انتخابات مجلس در جنوب استان بوشهر گفت: کل منطقه جنوب استان می تواند قطب گردشگری باشد.

به گزارش ثلاث، پس از افتتاح بزرگ ترین دهکده گردشگری دریایی در روستای شیرینو واقع در شهرستان کنگان که با حضور رئیس سازمان گردشگری کشور، مقامات شهرستان و منتخب مردم در انتخابات ۷ اسفند انجام شد، پیش بینی می شود ظرفیت جدیدی در بحث گردشگری، اشتغال و درامدزایی در منطقه ایجاد شود. این دهکده گردشگری دریایی به همت پتروشیمی عملیات غیرصنعتی پازارگاد ایجاد شده است.

 

سکینه الماسی منتخب انتخابات مجلس در ۷ اسفند ۹۴ در خصوص این پروژه ممتاز گردشگری به خبرنگار ثلاث گفت: شهرستان های جنوبی استان بوشهر از جمله دیر، کنگان، جم و عسلویه دارای زیر ساخت هایی مناسب از لحاظ آب، برق و گاز و جاده است و همجواری با تاسیسات عظیم پارس جنوبی و صنایع پتروشیمی هر کدام استعدادهای مخصوص به خود را دارد.

وی اظها داشت: کل حوزه دارای استعدادهای گردشگر پذیر و توریست صنعتی و فرهنگی و سرشار از منابع طبیعی و بکر پر فراز و نشیب است.

منتخب مردم در انتخابات مجلس دهم ادامه داد: در منطقه گردشگری دریایی پازارگاد شهرستان کنگان شاهد رقم خوردن تاریخ جدید و عظیم ایرانی- اسلامی هستیم؛ این منطقه به لحاظ نزدیکی با جاده ترانزیت و شبکه دریایی و هوایی مناسب، مستعد سرمایه گذاری است و به واسطه وجود چندین پروژه عظیم صنایع پتروشیمی و گازی، منبع درآمد ملی محسوب می­شود. از لحاظ گردشگری کل منطقه جنوب استان می تواند قطب بزرگ گردشگری باشد.

الماسی خاطرنشان کرد: چندین اثر تاریخی بندر باستانی سیراف و بقاع متبرکه و پدیده های طبیعی میتواند مشابه مدیریت و سرمایه گذاری شرکت عملیاتی غیر صنعتی پازارگاد، منبع در آمد و کسب و کار با فرصت اشتغال زایی برای ساکنین محلی و همشهریان باشد.

وی با ذکر مثالی افزود: به عنوان مثال همین دهکده گردشگری دریایی پازارگاد با امکانات فوق العاده تفریحی و آموزشی برای اوقات فراغت خانواده بزرگ صنعت نفت و اهالی و ساکنین محلی محیط پیرامونی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و راه دستیابی به ساحل خلیج فارس و دیگر مواهب طبیعی، میتواند خواستگاه گردشگری و ایجاد درآمد برای عده ای از افراد باشد. 

الماسی، همکاری و تعامل مسولان محلی و مدیران صنعتی را در این پروژه بسیار خوب عنوان کرد و در خصوص برنامه های خود در دوره جدید مجلس شورای اسلامی در مقوله گردشگری و رفع موانع پیش رو نیز گفت: همه مسئولین منطقه سعی و تلاششان در راستای آبادانی منطقه می باشد. ما نیز در این چهار سال پیش رو، قطع به یقین تلاش بلقوه خواهیم داشت جهت رفع یا اصلاح برخی قوانین جاری برای بهبود شرایط سرمایه گذاری و ان شاءالله با آغاز دوره جدید مجلس شورای اسلامی با تشکیل فراکسیون های تخصصی، این برنامه های اثر بخش و توسعه دهنده را به معرض نمایش برسانیم.

وی در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه داشته باشم از مجموعه تلاشگر پتروشیمی عملیات غیرصنعتی پازارگاد به مدیریت شایسته جناب مهندس صفائیان که فرصت بازدید را در اختیار من قرار دادند تا از نزدیک شاهد مراحل اجرایی این پروژه ممتاز و حقیقت امر جهادی باشم. حال که افتخار خدمت نصیبم شده است، تمام تلاشم را برای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی مردم خواهم کرد.

سکینه الماسی در انتخابات ۷ اسفند ۱۳۹۴ با کسب بیشترین آرا به عنوان منتخب مردم معرفی شد و از حدود سه ماه دیگر کار رسمی خود را در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد کرد.

 

 

سکینه الماسی

نظرات

  1. shahram says:

    با سلام
    باز پارازیت ها شروع شده و انگاری قصدی برای متوقف کردنش هم نیست،هیچکس هم تو کنگون انگار براش مهم نیست این همه پارازیت و امواج مضر مخابراتی ،هیچکس اعتراضی نمیکنه لطفا یه گوش شنوایی باشه و پیگیری کنه کسی پارازیت نمیخواد، لطفا به مردم شهر احترام بذارید.
    با تشکر از ثلاث

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن