بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27211
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 20 فروردین 95 10:47 ب.ظ

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد:

بخش ویژه نوزادان، ام.آر.آی و ساختمان الحاقی بیمارستان امام خمینی کنگان بهره برداری می شود

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان خبر داد: به زودی بخش ویژه نوزادان، ام.آر.آی و ساختمان الحاقی بیمارستان امام خمینی کنگان بهره برداری می شود.

به گزارش ثلاث، روز ۱۵ فروردین هیئاتی بلند پایه از دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر متشکل از دکتر رئیسی رئیاست دانشگاه علوم پزشکی استان و هیئات همراه، شامل دکتر اقبالی معاون درمان و دکتر بیژنی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بازدید نموده و از نزدیک شاهد مراحل پایانی و بهره برداری پروژه های بزرگ و مهم این بیمارستان بزرگ در جنوب استان بوشهر بودند.

 

به زودی بخش مراقبت های ویژه نوزادان در بیمارستان ام خمینی افتتاح می شود

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان بزرگ امام خمینی ( ره) کنگان در خصوص هدف و خروجی این بازدید به خبرنگار ثلاث گفت: دکتر رئیسی و هیئات همراه در اوایل هفته از روند رو به اتمام و شروع به افتتاح NICU بیمارستان امام خمینی کنگان بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: همانگونه که می دانیم، NICU یا همان بخش مراقبت­های ویژه نوزادان یکی از بخش­های بسیار مهم برای هر سیستم درمانی می باشد به طوری که طی سالیان اخیر بخاطر اینکه بتوانیم مراقبت­های خوبی را از نوزادان داشته باشیم، مجبور بودیم نوزادان بد حال یا انهایی که نیازمند مراقبت ویژه هستند را به مرکز استان یا استان هم جوار منتقل کنیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان تصریح کرد: با تدابیر ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به زودی شاهد افتتاح بخش NICU خواهیم بود. با افتتاح این بخش، تمام مراحل درمانی نوزادان بد حال در بیمارستان امام خمینی کنگان انجام خواهد شد.

ام.ار.آی بیمارستان کنگان به زوی وارد مرحله بهره برداری می شود

حیدری گفت: M.R.I  نیز یکی دیگر از بخش هایی بود مراحل اتمام و راه اندازی آن در آینده بسیار نزدیک در این بیمارستان انجام می شود که جناب دکتر رئیسی و همراهانشان از آن بازدید نمود.

ساختمان الحاقی از مهم ترین بخش­های بیمارستان امام خمینی کنگان است

وی اضافه کرد: رئیاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به همراه هیئات همراه از ساختمان الحاقی بیمارستان نیز بازدید نمودند. ساختمان الحاقی بیمارستان امام خمینی، بخش های مهم اورژانس، I.C.U ، بخش داخلی، جراحی، I.C.U داخلی و جراحی را در داخل خود جای داده که به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید. این مهم باعث می شود که فضای فیزیکی بیمارستان بهبود یابد و کیفیت خدمات درمانیمان را در حد بسیار مطلوبی ارائه دهیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان یادآور شد: این بازدید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر به طول انجامید. در این بازدید، تصمیمات لازم توسط هیئات محترم دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ شد و انشاءالله در آینده نزدیک شاهد تحول عظیمی در حوزه پیشرفت فیزیکی، کیفیت و کمیت بیمارستان امام خمینی ره کنگان خواهیم بود.

حیدری گفت: بخش زیادی از تحولات ذکر شده را در هفته سلامت شاهد خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. همشهري says:

    با سلام.ضمن تشکر.توسعه بیمارستان جای تقدیر دارد.ولی …
    بخدا مشکل اصلی نبود کادر پزشکی متخصص است.افزودن بخش های مختلف و آوردن تجهیزات جدید بدون داشتن پزشک متخصص دردی را دوا نمیکند.بنده سه چهار قبل از سال تحویل مادرم به علت عفونت شدید ریه و نفس تنگی در بیمارستان کنگان بستری نمودم. توی دو سه روز فقط سرم و قرص استامینوفن و یک سری داروهای معمولی بهش دادن.تا جایی که حالش بسیار وخیم شد و شبانه با آمبولانس خصوصی عازم شیراز شدیم.مراقبت ها و نحوه درمان در شیراز را که دیدم فهمیدم واقعا مردم کنگان چقدر مشکل دارند.ما در کنگان سه روز بیمارمان بستری بود.یه مختصص نبود که بیاد بالای سر مریضمون.دکتر داخلی روزی یک بار می امد و بیمارمان را نگاهی می کرد و می رفت.در صورتی که شیراز که رفتیم هر یک ساعت یه دکتر متخصص می امد بالای سر مریض.متخصص ریه.قلب- داخلی.وکادر مراقبت بسیار منظم و دقیق کار می کردن.مسولان محترم شهر.بخدا تا دکتر نباشه ساختمان سازی و افزودن اتاقهای بیمارستان و توسعه بخش ها و… هیچ ارزشی ندارد.دکتر متخصص قطعا با حقوق مشابه شیراز نمی اید کنگان .!!باید حقوق خیلی بیشتری به او داد.این مشکلات را حل کنید.به جای دیوار چینی و ساختمان سازی اول پول خرج اوردن دکترهای خوب و متخصص و متعهد کنید…

  2. حمید says:

    با سلام و خسته نباشید
    با تمام این همه امکانات این بیمارستان به تعداد زیادی پزشک متخصص و فوق تخصص نیاز دارد.

  3. وبگرد says:

    سلام و خسته نباشید خدمت کلیه پرسنل بیمارستان کنگان.بیمارستان امام خمینی
    (ره)کنگان نیاز بسیار شدیدی به پزشک متخصص و همیشه حاضر در محل بیمارستان،مرکز اورژانس مجهز و مجزا،تعداد بیشتری پرستار ماهر و دلسوز و صد البته امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی دارد که امیدوارم با همت مسئولین این نقاط ضعف هرچه سریعتر برطرف شود.
    همچنین پیشنهاد مشود جهت رفاه حال همراهان بیمار که بیشتر وقت خود و حتی شبها را در محوطه بیمارستان سپری میکنند بودجه ای جهت ساخت یک مهمانسرا جهت اسکان این عزیزان درنظر گرفته شود که ثواب دنیا و آخرت دارد.
    سپاس

  4. کارمند says:

    منم با نظر بقیه موافقم این شهر به متخصص خوب نیاز داره کادر درمانی ماهر و متخصص اخه نوزادان بدون متخصص و پرسنل!!
    مسولین محترم خواهشان دیگه خودتون مثل ۱ بیمار وارد بیمارستان بشید ببینید نیازهای اساسی چیه و مردم مراجعه کننده چی میخان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن