بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27436
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 اردیبهشت 95 2:03 ق.ظ

دو انتصاب در پتروشیمی جم توسط مدیر عامل

ثلاث- دو انتصاب در پتروشیمی جم توسط مدیر عامل این شرکت انجام شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مدیر عامل پتروشیمی جم طی حکمی آقای محمد مهدی محمدرضایی را به عنوان نماینده پتروشیمی جم در شرکت پتروشمیران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

 

با استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده صاحبان سهام شرکت پتروشمیران مورخ ۹۴/۱۲/۲۵ درخصوص انتخاب شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) به عنوان یکی از اعضا هیات مدیره شرکت پتروشمیران

(سهامی خاص) جنابعالی به عنوان نماینده شرکت پتروشیمی جم در شرکت پتروشمیران تعیین و منصوب می شوید.

شایسته است با استفاده از اختیاراتی که بر اساس اساسنامه شرکت و قانون تجارت به شما تفیض شده است با رعایت صرفه و صلاح شرکت اقدامات لازم بعمل آورید.

حکم-انتصاب-آقای-محمدرضایی

 

مدیر عامل پتروشیمی جم طی حکمی آقای سارنگ سلیمانی را به عنوان نماینده شرکت نصب و ساختمان جم صنعتکاران تهران در هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم منصوب نمود.

در متن این حکم آمده است :

به استناد صورتجلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۱ در خصوص انتخاب شرکت پتروشیمی جم (سهامی عام) و با توجه به وکالتنامه مورخ ۱۳۹۴/۰۲/۱۳ شرکت نصب و ساختمان جم صنعتکاران تهران (سهامی خاص) در خصوص معرفی نماینده سهم شرکت مذکور و عضویت در هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم , بدینوسیله جنابعالی به عنوان نماینده شرکت جم صنعتکاران تهران در هیات مدیره شرکت پلی پروپیلن جم جایگزین آقای شهریار حسنی تعیین می شوید.

از جنابعالی انتظار دارم ضمن هماهنگی با اعضای محترم هیات مدیره در جهت پیشبرد اهداف شرکت خصوصاً در حوزه افزایش توان تولید شرکت و فعالیت های توسعه ای مرتبط نقش موثر و سازنده ای در تصمیم گیری های هیات مدیره ایفا نمایید.

 

حکم-انتصاب-آقای-سلیمانی

 

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن