بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27448
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 1 اردیبهشت 95 2:02 ب.ظ

رییس جدید مرکز فنی و حرفه ای کنگان معارفه شد

ثلاث- مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان با حضور معاون آموزش مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر در دفتر فرماندار کنگان برگزار گردید

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان با حضور معاون آموزش مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر در دفتر فرماندار کنگان برگزار گردید .
 
در ابتدای این نشست مکاری پور  رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان ، گزارشی از عملکرد و فعالیتهای انجام گرفته در مدت تصدی ریاست مرکز ارائه نمود.
 
در ادامه فرماندار کنگان ضمن عرض تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رجب ، با اشاره به سخنان رهبری گفت: در سیاستهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری بر مساله توانمندسازی نیروی انسانی ، توسعه کارآفرینی ، ارائه آموزشهای مهارتی و بهره وری اشاره مستقیم شده است .
 
وی بر استفاده از تمامی ظرفیتهای مرکز تأکید کرد و از رئیس جدید مرکز خواست تعامل و همکاری با صنایع داخل استان و تقویت تفاهم نامه های بسته شده با مجموعه صنعت نفت پیرامون شهرستان از جمله فازهای پالایشگاهی و شرکت شهرکهای صنعتی به جهت تربیت نیروی فنی و مهار افزایش یابد و مورد پیگیری قرار گیرد.
 
در پایان سید علی اصغر هاشمی بعنوان  رئیس جدید مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان معرفی و از تلاشها و خدمات بهرام مکاری پور رئیس قبلی این اداره تقدیر، تشکر و قدردانی بعمل آمد

index

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن