بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27509
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 اردیبهشت 95 2:39 ب.ظ

با سخنرانی مشاور مدیرعامل پتروشیمی جم

کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست برگزار شد

ثلاث- کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست در تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار گردید.

به گزارش ثلاث و به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم: کنفرانس ملی حفاظت محیط زیست صبح روز چهارشنبه یک اردیبهشت ماه جاری با حضور ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدرضا تابش نماینده مجلس و حمیدرضا طیبی رئیس جهاد دانشگاهی و جمعی از اساتید و مسئولین در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم دکتر قدرت الله نصیری مشاور مدیر عامل پتروشیمی جم در حوزه محیط زیست در بخش اولیه کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداخت و در بخش دوم کنفرانس پاورپوینتی با موضوع اثر پلاستیک ها بر محیط زیست توسط دکتر رضا راشدی ارائه شد که با استقبال حاضرین روبروشد.
در حاشیه این کنفرانس رونمایی از کتاب کنفرانس با نام مدیریت محیط زیست روستایی با حضور حجه الاسلام دکتر ابوترابی، دکتر رضا زاده، دکتر مظاهری، دکتر تابش، دکتر طیبی، دکتر میرزایی، دکتر طهرانچی انجام شد.
لازم به ذکر است این همایش تحت حمایت سیویلیکا بوده است و به محض اتمام مراحل نمایه سازی، مقالات آن از طریق همین پایگاه منتشر خواهد شد.
کنفرانس-ملی-حفاظت-محیط-زیست-برگزار-شد
برچسب ها: ,

نظرات

  1. کنگونی says:

    با سلام
    کنفرانس ملی محیط زیست باحضور سمن ها از تمام کشور در دتاریخ ۳۱ و ۱اردیبهشت در سازمان منطقه ویژه برگزار شد جهت اطلاع

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن