بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27517
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 5 اردیبهشت 95 7:11 ب.ظ

مدیر عامل منطقه ویژه پارس در بازدید از بیمارستان کنگان مطرح کرد

مجتمع خوابگاهی بیمارستان کنگان توسط منطقه ویژه پارس احداث می شود

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان خبر داد: مدیرعامل منطقه ویژه پارس در بازدید از بیمارستان کنگان قول احداث مجتمع خوابگاهی برای پرسنل و پزشکان این بیمارستان به صورت کامل یا مشارکتی را داد

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته جهت حل پاره ای از مشکلات موجود در بیمارستان کنگان به اتفاق رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همچنین معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان در دفتر مدیرعامل منطقه ویژه پارس خدمت ایشان رسیدیم.

وی ادامه داد: در این جلسه پیشرفت های چشمگیر اخیر بیمارستان کنگان و کارهایی که در این حوزه به همت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با عنایت نفت و گاز انجام شده است، به سمع و نظر مدیرعامل منطقه ویژه پارس رساندیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست اشاره ای نیز به شرایط جغرافیایی این بیمارستان که در جنوب استان و فاصله زیادی از بوشهر قرار دارد، شد. این بیمارستان علاوه بر شهرستان های جنوبی استان، چندین شهرستان محروم از دو استان فارس و هرمزگان را نیز پوشش می دهد.

حیدری گفت: جناب مهندس یوسفی نیز از عملکرد کلی بیمارستان و آمار و ارقامی که مرتبط با بیمارستان در ارائه خدمات به نفتی ها و غیر نفتی هاست، ابراز رضایت نمود. یوسفی در این جلسه قول بازدید از بیمارستان کنگان را نیز داد.

وی افزود: جالب اینجاست که مدیرعامل منطقه ویژه پارس بدون فوت وقت، یک روز پس از این جلسه، جهت بازدید از بیمارستان امام خمینی کنگان به همراه هیات همراه و معاونت سیاسی اجتماعی فرماندار کنگان، به بیمارستان تشریف آودند.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان عنوان کرد: مدیر عامل منطقه ویژه پارس در این بازدید از نزدیک پیشرفت بیمارستان و تحول در ساخت و سازهای داخل بیمارستان و تجهیزات موجود را مشاهده نمودند.

حیدری اظهار داشت: مهندس یوسفی خواستار اولویت بندی مشکلات و کمبودهای این بیمارستان و ارسال ان توسط مسئولین بیمارستان به منطقه ویژه پارس شد تا این مجموعه( منطقه ویژه پارس) بتواند بر این اساس برنامه ریزی کند و خدمات و امکانات لازم را به این بیمارستان تزریق کنند.

وی گفت: در این بازدید، مهندس یوسفی از ام.ار.ای، تجهیزات بیمارستان و ساختمان الحاقی، دیدن نمود و از نزدیک میزان پیشرفت و حجم و توسعه کار را ملاحظه کرد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان در ادامه عنوان کرد: بالای ۸۵ درصد از مراجعین این بیمارستان از نفت، گاز، پتروشیمی و صنعت منطقه هستند و بخش دیگر مراجعین نیز مربوط به وجود تجهیزات و امکانات درمانی و پزشکان متخصص  ماست که باعث شده حتی ارباب رجوعان زیادی از دو استان همسایه جهت درمان های کلینیکی و پاراکلینیکی مراجعه کنند.

حیدری افزود: با این وجود، یک سری کمبودهایی در زمینه تجهیزات در حوزه رادیوژی، ماموگرافی، ام.ار.آی و همچنین در زمینه تجهیزات اتاق عمل وجود دارد که خدمات جناب مهندس یوسفی عنوان کردیم.

وی گفت: بیمارستان کنگان حدود ۷ هکتار مساحت دارد که فضای بسیار مناسبی جهت احداث یک مجتمع بزرگ خوابگاهی برای پرسنل، پزشکان متخصص و پزشکان عمومی این بیمارستان می شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان تصریح کرد: برای جبران این کمبود، ناچار شده ایم چندین مجتمع را در مرکز شهر و در فاصله تقریبا زیادی از بیمارستان به صورت اجاره ای در اختیار پزشکان خود به عنوان خوابگاه بگذاریم که این موضوع خود، عامل بازدارنده با توجه به بعد مسافت و ترافیک های سنگین خیابان های شهر، جهت خدمات رسانی سریع می باشد و لذا امکان حضور سریع پزشک بر بالین بیمار وجود ندارد.

حیدری با عنوان این مطلب که بهتر آن است که مجتمعی رفاهی- خوابگاهی مربوط به خود بیمارستان داشته باشیم، اضافه کرد: مدیرعامل منطقه ویژه پارس با این توضیحات متقاعد شد که یکی از اولویت های مهمشان، ساخت یا شراکت در ساخت یک مجتمع بزرگ خوابگاهی در داخل بیمارستان امام خمینی کنگان باشد.

وی در پایان از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، مجموعه مسئولین شهرستان کنگان و همچنین مدیرعامل منطقه ویژه پارس تقدیر نمود.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. پرسنل بیمارستان says:

    جناب دکتر حیدری بهتر بود از پرسنل زجر کشیده بیمارستان هم یادی میکرد. مگر نه این است که بعد از اجرای طرح تحول سلامت حجم کار و تعداد مراجعین به بیمارستان به چند برابر افزایش یافته ولی هیچ کس به فکر افزایش نیروی پرستاری نیست.این روزا فقط و فقط حرف از پزشک و تجهیزات و افزایش آمار و ارقام بیماران است ولی رکن اصلی درمان که نیروی پرستاری است فراموش شده به طوری که زیر بار اجرای طرح تحول دارن له میشن جناب دکتر حیدری :لطفا جهت افزایش نیرو به قولهایی که دادین عمل کنید…

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن