بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27520
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 اردیبهشت 95 1:00 ق.ظ

آنچه در نشست اعضاء شورای اسلامی شهرستان کنگان با مدیرکل و رزش و جوانان استان گذشت

به گزارش ثلاث، اعضاء شورای اسلامی شهرستان کنگان باهدف توسعه زیرساختهای ورزش و توجه به جوانان دیدارصمیمانه ای با بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتند. دراین جلسه ابتدا طاها دشتی مطلق رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ضمن سپاس از تلاشهای صورت گرفته در شهرستان بویژه ایجاد بزرگترین مجتمع ورزش جنوب کشور  درشهرستان کنگان، […]

به گزارش ثلاث، اعضاء شورای اسلامی شهرستان کنگان باهدف توسعه زیرساختهای ورزش و توجه به جوانان دیدارصمیمانه ای با بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتند.

دراین جلسه ابتدا طاها دشتی مطلق رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان ضمن سپاس از تلاشهای صورت گرفته در شهرستان بویژه ایجاد بزرگترین مجتمع ورزش جنوب کشور  درشهرستان کنگان، اشاره نمود: تعامل شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان با مدیران حوزه ورزش در سطح شهرستان و استان تعامل ارزنده و مفیدی است زیرا معتقدیم در این مسیر جوانان خوش آتیه شهرستان به جامعه ورزش استان و کشور معرفی خواهند شد. ضمن اینکه مقوله سلامت از مهمترین فاکتور در زمینه ورزش است.

 وی در ادامه به مشکلات حوزه ورزش در شهرستان و رفع این موانع بویژه زمین چمن شهر بنک – روشنایی زمین چمن شهر سیراف – کف پوش سالن شهر سیراف – افتتاح مجتمع ورزش شهر کنگان اشاره نمود.

 

در ادامه عبداله عبدالهی عضو شورای اسلامی شهرستان کنگان و رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ، ورزش را بزرگترین و بهترین ضامن سلامت برای جامعه دانشتند .

 وی همچنین برهمکاری شورای شهر بنک با حوزه ورزش شهر بویژه در خصوص آبرسانی به زمین چمن شهر بنک و همچنین احداث پیست موتورسواری و زمین چمن مصنوعی در شهر و برگزاری همایش استفاده مطلوب از ظرفیتهای صنعت در امر ورزش اشاره کرد.

 

نادراحمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان اشاره نمود: توسعه ورزش شهرستان همگام با توسعه صنعت نبوده است و این نشان دهنده این است که ما نتوانسته ایم از حضور حداکثری جوانان و ورزشکاران در هیئت ها استفاده نمائیم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر امکانات زیرساختی شهرستان – سالنها و فضاهای ورزش به اندازه نیاز مراجعه کنندگان فعلی می باشد درحالی که فقط ۳۰ درصد از جوانان به این اماکن مراجعه می کنند  و چنانچه تعداد بیشتری از جوانان به اماکن ورزش مراجعه نمایند، ما با کمبود جا مواجه خواهیم شد.

احمدی  با دو پیشنهاد ویژه گفتمان خود را به پایان برد: استفاده از ظرفیت ساحل و  فضاهای ورزش ساحلی و پیست سوارکاری ویژه سوارکاران شهرستان که هر دو پیشنهاد مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان قرارگرفت.

در پایان، مدیرکل ورزش و جوانان تعامل شوراهای اسلامی با مدیران ورزش را بسیار ارزنده توصیف نمود و اشاره کرد که شهرداری ها می توانند بخشی از درآمدها و بودجه خود را در زمینه ورزش به جوانان اختصاص دهند که در این راه هزینه شود. وی ضمن تشکر از اعضاء شورای اسلامی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: در اولین دیدار از شهرستان کنگان در ۲ حوزه ورزشهای ساحلی و سوارکاری جلسه ویژه ای در شهرستان برگزار خواهد کرد و بودجه مناسبی برای این دو ورزش مفرح اختصاص خواهد داد.

 

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن