بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27591
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 11 اردیبهشت 95 0:43 ق.ظ

امام جمعه کنگان:

امام جمعه کنگان:اشتغال نیروهای بومی با شعار میسر نمی شود

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: اشتغال نیروهای بومی باید باجدیت و دلسوزانه محقق شود و با شعار دادن نمی توان این موضوع را عملی کرد.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته کنگان با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر افزود: بکارگیری نیروهای بومی منطقه در شرکتها و ادارات باید توام با اقدام و عمل باشد.
وی با اشاره به لزوم پرداخت به موقع حق و حقوق کارگران گفت: جای تاسف است که برخی شرکتهای منطقه در خصوص پرداخت حقوق کارگران کوتاهی می کنند که این موضوع خلاف شرع و قانون است.
امام جمعه کنگان همچنین با اشاره به بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران گفت: معظم له در این دیدار با تجلیل از وفاداری و ثبات قدم جامعه کارگری، بر لزوم حل مشکلات کارگران ، تامین امنیت شغلی آنان، تقویت تولید داخلی، مبارزه جدی با قاچاق و اهتمام کارگران به تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.
حجت الاسلام محمودی دربخش دیگری از خطبه ها با طرح مشکلات مرزنشینان گفت: شایسته نیست برخی دستگاهها حقوق مرزنشینان این خطه را نادیده بگیرند و قوانینی مشکل زا وضع کنند.
امام جمعه کنگان همچنین با گرامیداشت روز شوراهای اسلامی شهر و روستا ، شوراها را نماد مردم سالاری و مشارکت مردم در اداره امور دانست و از تلاش شوراهای اسلامی شهرهای سه گانه کنگان – بنک و سیراف و روستاهای شهرستان در توسعه شهری و روستایی تقدیر کرد.
محمودی با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید آیت الله مطهری و تبریک هفته عقیدتی – سیاسی سپاه و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: درباره مقام معلم همین بس که اولین معلم بشر خدای سبحان است.
وی با تقدیر از معلمان شهرستان گفت: بالاترین مدال افتخار معلمان نقش هدایتگری است و همه باید قدردان معلم باشند.
تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع) و تاکید بر ضرورت تاسی به سیره امام و نیز گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و پاسداری مرزنشینان از خلیج تا ابد فارس از دیگر مباحث مطرح شده در خطبه ها بود.// ابوذر حسین پور

اخبار مرتبط

نظرات

  1. محمد says:

    سلام چرا از ته لنجی وکار لنج ها کسی چیزی نمی گوید.از بیکاری ملوانهایی که کمتراز خط فقرزندگی می کنند چیزی یاد نمیکنی.مگه آنان اهل کنگان نیستن …

  2. بومی بیکار says:

    سلام
    خدا خیرت بده یکی حرف دل ما رو زد..
    بنده بومی و ساکن کنگان میباشم،الان ۳ ماه بیکارم با اینکه ۳/۵ سال سابقه کاری دارم در عین حال وقتی به اداره کار میرم میگن کار نیست و چیزی بهمون نگفتن و درخواست نیرویی بهمون گزارش ندادن،فقط کارگری و نگهبانی،خب اگر اونا گزارش درخواست نیرو ندن و از نیرو ها و آشنایان خودشون استفاده کنن تکلیف ما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
    این همه شرکت الان هم پروژه های سیراف مگه میشه کار نباشه یعنی نیرو بومی حقی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تکلیف من چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الان اول زندگی من و نون آوری برای خانوادمه…
    یکی بگه تکلیف چیه؟؟؟؟؟؟
    بزرگترین پروژه های ملی کنار دستمون و ما بیکار!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
    نمیگم حق غیر بومیا نیست،روزی رو خدا میرسونه، ولی طبیعیه که اولویت باید با نیروی بومی باشه…
    اگر شرکتی میاد تو منطقه درصدی از پرسنلش باید متشکل از نفرات بومی باشه…
    اگر خدا بخواد مشکلات حل میشه…
    متشکرم..

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن