بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2767
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 7 مرداد 93 10:08 ب.ظ

ایرنا

شهدای غزه رو به افزایش است!۱۱۶۰ نفر تا این لحظه

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون یک هزار و ۱۵۶ نفر از مردم غزه کشته و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر زخمی شده اند…

با تشدید حملات رژیم صهیونیستی و کشته شدن شماری دیگری از مردم بی دفاع غزه، تعداد شهدای فلسطینی به یکهزار و ۱۶۰ تن و تعداد مجروحان به شش هزار و ۷۰۰ تن افزایش یافت.

به گزارش ثلاث و به نقل از ایرنا به نقل از شبکه خبری المیادین؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: امروز(سه شنبه) درپی ادامه حملات رژیم صهیونیستی،پیکر یکصد شهید به بیمارستان های غزه منتقل شد.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی بامداد روز سه شنبه هفدهم تیرماه برابر با هشتم ژوئیه ۲۰۱۴ حملات هوایی علیه غزه را آغاز کرد.

بهانه رژیم اشغالگر برای آغاز حملات علیه مردم بی پناه غزه کشته شدن سه نوجوان اسرائیلی بوده است. ماموران این رژیم در این راستا بیش از ۴۰۰ فلسطینی را بازداشت کردند و پنج تن را نیز کشتند. قصابان این رژیم پس از آن و در اقدامی تلافی جویانه محمد ابوخضیر نوجوان فلسطینی را ربوده و پس از ضرب و شتم بسیار به قتل رساندند.

موشه یعلون وزیر دفاع اسرائیل در شروع حملات به نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد: ˈما برای جنگی علیه حماس آماده شده ایم که ظرف یکی دو روز تمام نخواهد شد.ˈ

ارتش رژیم صهیونیستی نیز هشدار داد که تا آخر کار پیش می رود و همه گزینه ها از جمله اشغال زمینی را در دست بررسی دارد.

نوار غزه با ۴۰ کیلومتر طول و ۱۰ کیلومتر عرض در کنار دریای مدیترانه واقع شده و با مصر و اسرائیل هم مرز است. در این منطقه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر زندگی می کنند.

رژیم صهیونیستی با وجود درخواست های شورای امنیت سازمان ملل برای پایان دادن به درگیری ها و کشتار مردم بیگناه فلسطین همچنان به حملات خود ادامه می دهد و تاکنون یک هزار و ۱۵۶ نفر از مردم غزه کشته و بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر زخمی شده اند.

به دنبال اقدام های این رژیم، ناوی پیلای کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در واکنشی، بی توجهی به قواعد بین المللی و حق حیات در نوار غزه را بهت آور دانست و حملات اسرائیل به نوار غزه را جنایت جنگی تعبیر کرد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن