بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 27867
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:شنبه 25 اردیبهشت 95 9:42 ق.ظ

همزمان با برگزاری اختتامیه؛

برگزیدگان جشنواره ملی عکس ثلاث در کنگان معرفی شدند

ثلاث -برگزیدگان جشنواره ملی عکس ثلاث درکنگان استان بوشهر درآیینی با حضور مسئولان فرهنگی و محلی معرفی و تجلیل شدند.

 مسئول برگزاری جشنواره ملی عکس ثلاث روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: این جشنواره با هدف تهیه نمایشگاه و کتاب مصور از مجموعه عکس‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی شهرستان کنگان و جنوب استان بوشهر با همکاری نهادهای مختلف برگزار ‌شد.

ثلاث

مصطفی صفایی افزود: آثار تاریخی شهرستان کنگان در دوره‌های مختلف، بقاع متبرکه امامزادگان، مساجد و بافت‌های تاریخی شامل بناها، تزئینات معماری، سردر، گذرها، محلات و صنعت بزرگ پارس جنوبی از جمله موارد مطرح شده در جشنواره است.
وی اضافه کرد: جشنواره در دو بخش عکس با دوربین و عکس با گوشی تلفن همراه برگزار شد، که ۶۵۰ عکس در دو بخش از ۷۰ عکاس ۲۱ استان کشور انتخاب شد.
مسئول برگزاری جشنواره ملی عکس ثلاث گفت: هیات داوران پس از بررسی در بخش عکس با دوربین، کیارش کرمی از همدان، حامد نظری از تبریز و رضا صفایی از بندر کنگان و دربخش عکس با گوشی تلفن همراه، سید حسین میرکمالی از قزوین، حسن آهوخوش از بندر کنگان و مهدی فاضل از مشهد را حائز مقامهای اول تا سوم معرفی کردند.
صفایی افزود: علاوه بر این در مجموع ۱۴ نفر نیز در دو بخش بعنوان نفرات برگزیده معرفی و از آنان تجلیل شد.
وی از همه دستگاهها، نهادها و موسسه های مردم نهاد بویژه فرمانداری، شهرداریهای کنگان و سیراف در برگزاری این جشنواره تقدیر کرد.
فرماندار کنگان در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره عکس گفت: اقدام سایت خبری ثلاث در برگزاری جشنواره ملی عکس ستودنی است.
عبدالنبی یوسفی افزود: این جشنواره زمینه را برای معرفی هرچه بیشتر این خطه فراهم کرد.
وی گفت: معرفی ظرفیتها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان درقالب عکس یک ابتکار ارزشمند و قابل تقدیر است.
فرماندار کنگان بیان کرد: این شهرستان با ظرفیتهای مختلف در حوزه های صنعتی، تاریخی و توریستی می تواند محل مناسبی برای سرمایه گذاران در حوزه گردشگری باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره گفت: این اقدام خود جوش از سوی هنرمندان این شهرستان بویژه سایت خبری ثلاث می تواند الگویی برای همه علاقه مندان به هنر باشد.
حمیده ماحوزی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان کنگان گفت: جشنواره ملی عکس ثلاث زمینه معرفی بهتر و بیشتر این قطب بزرگ انرژی اقتصادی و نیز تاریخ کشور را فراهم ساخت.
وی بیان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکلهای مردم نهاد و سایت هایی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و هنری حمایت خواهد کرد.
مدیرکل ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: هنرمندان ما با ارائه کارهای هنری می توانند در تحقق شعار سال ایفای نقش کنند.
دراین آیین نفرات برتر و برگزیده معرفی و از آنان تجلیل شد.
شهرستان کنگان درفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب بوشهر بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و شهر تاریخی سیراف و بخشی از تاسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در این شهرستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مجيد says:

    با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان.
    میخواستم درخواست کنم اگه ممکنه عکسهای برگزیده رو هم بذارین توی سایت.با تشکر

  2. کامران says:

    با سلام و خسته نباشید
    احتراماً ثلاث rss نداره؟
    برای نرم افزار های گوشی برنامه های خبر خوان نیاز داریم که جهت دریافت اخبار ثلاث ادرس اراس اس وارد کنیم.

    با تشکر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن