بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28053
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 خرداد 95 8:47 ق.ظ

مسیرهای خورموج – کنگان و کنگان – عسلویه به سیستم‌های کنترل هوشمند مجهز می‌شود

ثلاث – مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: چهار محور راه‌های استان بوشهر به سیستم‌های کنترل هوشمند مجهز می‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: در محورهایی که تجهیزات کنترل هوشمند نصب شده است شاهد کاهش ۴۰ درصدی تخلفات سرعت غیرمجاز و کاهش دیگر تخلفات هستیم.

وی از هوشمندسازی محورهای مواصلاتی در سال جاری خبر داد و گفت: چهار محور راه‌های استان بوشهر شامل چغادک – خورموج، خورموج – کنگان، کنگان – عسلویه و گناوه – برازجان به سیستم‌های کنترل هوشمند مجهز می‌شود.

کازرونیان، صرفه جویی در زمان و نیروی انسانی و کاهش تلفات جانی در محورهای استان را از جمله مزایای سیستم‌های هوشمند دانست و بیان کرد: این سیستم‌ها نقش مهمی در کنترل حوادث خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مهمترین عامل تصادفات در استان بوشهر واژگونی وسایل نقلیه در اثر خواب آلودگی بوده است، افزود: بیشترین سوانح واژگونی مربوط به محورهای دیلم – گناوه، برازجان – بوشهر و اهرم – برازجان بوده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: سرعت غیرمجاز، لغزندگی جاده در فصل بارش و مه گرفتگی از دیگر عوامل وقوع سوانح و تلفات جانی در راه‌های استان بوده است.

سید احمدرضا کازرونیان اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای تجهیز راه‌های استان بوشهر به تجهیزات و سیستم‌های هوشمند صورت گرفته است و در سال جاری نیز برنامه‌های مهمی در این راستا داریم.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن