بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28056
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 خرداد 95 2:08 ب.ظ

فرماندهی انتظامی در گفتگو با ثلاث

جزئیات دیگر از قتل دو کودک خردسال کنگانی توسط مادرشان

اختصاصی ثلاث- فرمانده انتظامی کنگان گفت: مادری که دو فرزند خردسالش را به قتل رساند دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ دشتیان فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: در پی کسب خبر از فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو نفر کودک بنام ” ا. ح ” و ” د .ح”  بعلت گاز گرفتگی فوت نموده اند و به بیمارستان منتقل شده اند، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته و با توجه به معاینه محل و نحوه و شکل فوت و اجساد، شک بر این حاصل گردید که موضوع گاز گرفتی منتفی می باشد.

وی اضافه کرد: سریعا با هماهنگی مقام محترم قضایی، مادر طفل ها به عنوان تنها شخصی که آن زمان در منزل حضور داشته و از ناحیه مچ دست چپ دچار جراحات گردیده بود به پلیس آگاهی دعوت شد؛ البته وی در ابتدا موضوع را انکار نمود.

  دشتیان گفت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از فنون بازجویی به روش پلیسی، اقدام نموده، متهمه به بزه انتسابی اقرار  وعنوان داشت که خودم هر دو فرزندم را با دست به شکل فشردن گلو و دهان و نهایتا به علت نرسیدن اکسیژن به قتل رساندنم.

  فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان اضافه کرد: این مادر در اعترافات خود عامل اقدام به قتل را داشتن اختلاف با شوهرش عنوان کرد و بیان داشت: که از قبل انگیزه این قتل را داشته است.

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این متهمه پس از انجام تحقیقات و بازپرسی روانه زندان شده است، عنوان کرد: این مادر در روز جمعه۳۱ اردیبهشت ماه ۹۵ که شوهرش به مسافرت رفته بود، اقدام به قتل فرزندانش کرد و سپس اقدام به بریدن رگ دست خود نموده است که این خود کشی نافرجام بود.

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن