بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28060
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 3 خرداد 95 4:01 ب.ظ

بدرقه تیم کاراته کنگان جهت عزیمت به مسابقات جهانی مالزی

اختصاصی ثلاث- تیم کاراته کنگان با بدرقه گرم مسئولین، عازم مسابقات جهانی مالزی شد.

به گزارش ثلاث، به همت اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته شهرستان کنگان، مراسم بدرقه کاراته کاران اعزامی به مسابقات جهانی مالزی سبک شیتوریو با حضور امام جمعه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس شواری شهر کنگان، رئیس اموزش و پروزش و مسئولین ورزشی شهرستان در سالن کاراته کنگان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم، محمد بحرینی نژاد ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان طی سخنانی به اهمیت حمایت از جوانان و ورزشکاران پرداخت و خاطر نشان کرد: رشته های رزمی و کاراته کنگان  در سطح استان مقام اوار بوده و با حمایت همه جانبه می توان در سطح کشور و جهانی به نتایج مطلوب دست پیدا کند.

بحرینی نژاد ضمن تشکر از ریاست فدارسیون کاراته و ریس هیئت کاراته استان جهت همکاری و حمایت جهت اعزام، خواستار حمایت مسئولین شهرستان از ورزشکاران شد.

مالک سروش مربی تیم اعزامی کاراته نیز در ادامه ضمن خوش امد گویی به مسئولین، عملکرد هیات طی چندسال قبل را به حضار اعلام نمود و از مردم و مسئولین درخواست حمایت و دعا جهت کسب مقام تیم خود کرد.

 سروش با اشاره به اینکه، انشاله بعد از مسابقات با دست پر و مقام به کنگان باز خواهیم گشت، بر لزوم استقبال مسئولین از ورزشکاران برای دلگرمی هرچه بیشتر آنان طی مراسمی خاص، تاکید کرد.

 

حضور خانواده رزمی کاران اعزامی در مراسم موجب نشاط و تقویت روحیه آنان شد که در پایان با گرفتن عکس های یادگاری با مسئولین و خانواده ها به پایان رسید.

مالک سروش از مقام اوارن بنام شهرستان کنگان است که بعنوان مربی تیم اعزامی به مالزی خواهد رفت و درکنار تاتامی به هدایت کاراته کاران خود خواهد پرداخت. 

مسابقات جهانی کاراته سبک شیتوریو در کشور مالزی؛ در وزن های مختلف و سنین نوجوانان جوانان و بزرگسالان  برگزارخواهد شد

 

 

 حجت عبدالهی

 

کا لا کا یقفیغفبف کا

 

//

نظرات

  1. علی says:

    این مسابقات که میرن سبکی هست وهیچ گونه ارزش ملی نداره میتونیدزنگ بزنیدفدراسیون وسوال کنید

  2. ناشناس says:

    کاراته اعزامی به مالزی طلایی شد تعداد ۱طلا ۴برنز و۲ نقره بزذگ سالان

  3. ارش says:

    من خودم جز اونا هستم??

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن