بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28097
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 خرداد 95 8:24 ق.ظ

پیگیری ها ادامه دارد؛

ناپدید شدن یک فروند لنج باری بندر ریگ در حوالی عسلویه به همراه ۶ سرنشین

ثلاث – رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر : دیروز دو فروند شناور ناجی از عسلویه و دیر و دو فروند بالگرد از بوشهر و کیش به محل حادثه رفتند اما نتوانستند اثری از این شناور پیدا کنند.


به گزارش ثلاث این لنج که از دبی عازم بندر ریگ در شمال استان بوشهر بود، از دو روز پیش ارتباطش با ایستگاه‌های رادیویی بنادر و دریانوردی قطع شده است.
لنج

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در همین زمینه به خبرگزاری صداوسیما گفت: این شناور در مسیر لاوان به عسلویه ناپدید شده و ما عملیات جستجو را از دیروز شروع کرده‌ایم ولی هنوز از این لنج و شش سرنشین آن خبری نیست.

حسین طالب نژاد با اشاره به مواج بودن خلیج فارس طی روزهای گذشته، افزود: دیروز دو فروند شناور ناجی از عسلویه و دیر و دو فروند بالگرد از بوشهر و کیش به محل حادثه رفتند اما نتوانستند اثری از این شناور پیدا کنند.

وی گفت: پیگیری‌هایمان ادامه دارد و ایستگاه‌های رادیویی به شناورهایی که در این مسیر هم رفت و آمد می‌کنند، اعلام کرده‌اند که اگر موردی دیدند آن را اطلاع دهند.

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. خلف says:

    ته لنجی کی درست میشه؟مردم گرفتار هستند؟ثلاث پیگیری کنید لطفا

  2. امید says:

    آخی خدا به داد شون برسه.مسئولین ببینید بنده خداها چطور با بدبختی نون در میارن.بعد میگن ته لنجی که حق ملوان و صاحب لنج است قطعه و ممنوعه.

  3. کنگان says:

    یه قراردادی با لنجدار بدبخت بستن ننگین تر از قرارداد ترکمنچای. باید بخوانیدش تا حالیتون شه. اینم از فکر کردن مسولین. تو رو خدا دیگه فکر نکنید. بخوابید

  4. ُُسعید says:

    میگن ته لنجی ممنوعه چون نونشو مردم میخورن می گن قاچاق چون پولش میره تو جیب مردم اما موقع تعرفه های گمرک ، میشه ۱۰۰ درصددچرا ؟؟ چون کالای ضروری نیست . کیفیت تولیدات داخلم که صحبت نکنیم بهتره

  5. ایمان says:

    اقایی که تا رای از مردم میخوای شعار میدی میخوایم ایجاد شغل برایه مردم درست کنیم .اقای روحانی بدبختمون کردی سه ماه هست شغل ما با دستورخودت تعطیل کردی سه ماه هست بیکارم خیر سرم نامزاد کردم مجبورم طلاق بگیرم . گمرک تعطیله لنج خالی نمیکنه
    …. پول قسط از کجا بیارم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن