بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28175
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 4 خرداد 95 6:08 ب.ظ

جشن بزرگ نیمه شعبان به میزبانی پتروشیمی جم برگزار شد

ثلاث- جشن باشکوه نیمه شعبان با حضور مدیران، کارکنان و خانواده های شرکت پتروشیمی جم، پلی پروپیلن جم و جم صنعتکاران برگزار شد.

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم شامگاه دیروز جشن باشکوهی به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعد (عج) و سالروز آزاد سازی خرمشهر در مجتمع فرهنگی هنری شهرک پردیس جم با حضور مدیران، کارکنان و خانواده های شرکت پتروشیمی جم، پلی پروپیلن جم  وجم صنعتکاران در دو شب متوالی با اجرای برنامه های شاد و متنوع برگزار شد.
 مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی موعود (عج) اظهار داشت: نیمه شعبان عید انتظار و فرج آقایی است که برای نجات جهانیان به همراه حضرت عیسی مسیح ظهور می کند تا از راهنمایی های آنها بهرمند شویم و به آگاهی برسیم.
سید حسین میر افضلی در ادامه افزود: انتظار فرج اگر با روحیه، جوانمردی و مجاهدت حسینی آمیخته شود تضمین کننده راه سعادت کشور و جهانیان است.
ایشان با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر یادآور شد: سالروز آزادی خرمشهر را به خانواده های جوانانی که مردانه جنگیدند و جان خود را برای عزت اسلام و کشور عزیزمان فدا کردند تبریک عرض می کنم .
میر افضلی در ادامه گفت: انها حاضر شدند درخون خود بغلتند ولی اجازه ندهند یک وجب از خاک ایران به بیگانگان واگذار شود و برای همیشه در تاریخ ایران عزیز، ماندگار شدند.
وی ادامه داد: ما باید راه انها که از خود گذشتگی و دادن تمام هستی برای کشور عزیزمان است ادامه دهیم. کشور ما یکی از زیباترین و پرثروت ترین کشور های جهان است و باید قدر این نعمت ها را بدانیم.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم با یادآوری نامگذاری سال ۹۵ توسط رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: امسال سال اقدام و عمل است و ما در راستای فرمایشات و رهنمود های مقام معظم رهبری باید تلاش کنیم در مجموعه بزرگ پتروشیمی جم گام های بزرگی برداریم.
میر افضلی با اشاره به اهداف بزرگ خانواده پتروشیمی جم اظهار داشت: ما در مسیری حرکت خود را شروع کرده ایم که پتروشیمی جم در اینده نزدیک به بزرگترین پتروشیمی در کشور و جهان تبدیل می شود و این آرزویی است واقعی و بر اساس معیار های علمی که انشاالله به آن جامعه عمل خواهیم پوشاند.
وی ادامه داد: فعالیت و کار کردن در شرکت پتروشیمی جم باعث سربلندی و افتخار است چرا که جم نگینی درخشان در کل صنایع کشور است لذا با خلاقیت، نوآوری، نشاط، تلاش و مسئولیت پذیری اهداف بزرگ این شرکت را محقق خواهیم ساخت.
ایشان در ادامه گفت: پتروشیمی جم در حال حاضر با شرکت های تابعه حدود۳۵۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است همچنین حدود  ۱۵۰۰۰۰ خانوار بازنشسته از طریق درامد های پتروشیمی جم  معاش زندگی خود را تامین می کنند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با پروژه های توسعه ای که در پتروشیمی جم داریم این عدد دو تا سه برابر افزایش یابد.
جشن-بزرگ-نیمه-شعبان-به-میزبانی-پتروشیمی-جم-برگزار-شد
برچسب ها: ,

نظرات

  1. کنگانی says:

    رفتیم ودیدیم که

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن