بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28277
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 10 خرداد 95 2:20 ب.ظ

واکنش سکینه الماسی به خنده رئیس مجلس

ثلاث : منتخب مردم “دیر، کنگان، جم و عسلویه” در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می‌شود و علت واکنش آقای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی‌دانم.

الماسی-لاریجانی

ثلاث – منتخب مردم “دیر، کنگان، جم و عسلویه” در واکنش به حواشی شعرش در جلسه مجلس گفت: شعری که دیروز خواندم مانند تمام شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می‌شود و علت واکنش آقای لاریجانی و دیگران نسبت به این موضوع را نمی‌دانم.

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم آنلاین، با اشاره به حواشی روز گذشته مجلس به دنبال شعر خوانی‌اش گفت: شعری که دیروز خواندم مانند همه شعرهایی بود که به نام خدا آغاز می‌شود. آن شعر چیز خاصی نبود.

وی درباره عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره لبخند لاریجانی و دیگران نسبت به شعر او اظهار داشت: معلوم نیست که واکنش ایشان و دیگران به چه چیزی بوده است.

منتخب مردم “دیر، کنگان، جم و عسلویه” در مجلس دهم در ادامه ضمن تشکر از رسانه‌ها گفت: رسالت آنها اطلاع‌رسانی است و در مورد ماجرای دیروز هم کوتاهی نکردند. تا زمانی که نقد و انتقاد نباشد، جای پیشرفتی برای ما نخواهد بود.

روز گذشته زمانی که “سکینه الماسی”، منتخب دیر و کنگان سخنانش را با جمله “به نام خداوند رنگین کمان” آغاز کرد که موجب واکنش‌هایی در فضای مجازی شد.

نظرات

  1. حرف منصفانه says:

    چنانچه اقای لاریجانی به این موضوع خندیده که واقعا خودش را زیر سوال برده است.

    جمله خانم الماسی کاملا به لحاظ ادبیات صحیح و زیبا است.

    مردم شهرستان کنگان بدین وسیله از نماینده خود حمایت قاطع میکنند.

  2. حسین says:

    به به چه زیبا
    به نام خداوند رنگین کمان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن