بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2889
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 11 مرداد 93 9:41 ق.ظ

بازیneed for speed

دانلود بازی جنون سرعت:تحت تعقیب با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای اندروید Need for Speed Most Wanted v1.0.50 + Mod حجم فایل: ۱۲ مگابایت | حجم فایل دیتا: ۵۳۰ مگابایت <<<  سورپرایزدو مدل نسخه مود شده به پست اضافه شد  >>> نسخه مود شده شماره ۱ : پول بی نهایت برای خرید انواع […]

دانلود بازی جنون سرعت:تحت تعقیب با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای اندروید Need for Speed Most Wanted v1.0.50 + Mod

<<<  سورپرایزدو مدل نسخه مود شده به پست اضافه شد  >>>

نسخه مود شده شماره ۱ : پول بی نهایت برای خرید انواع اتومبیل و تجهیزات در بازی 

نسخه مود شده شماره  ۲ : پول بی نهایت + آنلاک ۸۰% از مراحل قفل شده بازی

هر سه نسخه معمولی و مود شماره ۱ و مود شماره ۲ به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است

و با همان دیتای معرفی شده قبلی  قابل اجراست 

—————————–

به جدیدترین نسخه ( آخرین نسخه گوگل پلی ) آپدیت شد  و تغییرات ذکر شد 

برای اولین بار در سطح اینترنت ، معرفی نسخه ۱.۰.۵۰

به همراه دیتاهای کاملا بی نقص و دانلود شده به دست مدیریت سایت 

مدیریت : دیتاهای این نسخه که در سطح اینترنت و تمام سایت های ایرانی تحت عنوان دیتای نسخه ۱.۰.۵۰ پخش شده است تماما مشکل دارند و بعد از صرف وقت و هزینه متوجه می شوید که بازی باز هم نیازمند به دانلود دیتا است اما دیتاهای این پست برای هر چیپست تماما توسط مدیر سایت و توسط ۴ گوشی دانلود و سپس آپلود شده تا کارابران در نهایت آسایش به دانلود این نسخه از بازی بپردازند . امیدواریم سایت های اندرویدی ای که به دنبال این پست از Apktops ، پست خود را آپدیت می کنند از Apktops و طبیعتا زحماتی که مدیران سایت  برای این پست کشیده اند هم یادی کنند !!

آموزش تغییر زبان به صورت کاملا تصویری و کاملا صریح و واضح در ادامه مطلب 

اجرای ۱۰۰% آفلاین و تست شده  :

 ( تست شده بر روی ۴ گوشی و ۴ پردازنده Adreno -Mali-Powervr-Tegra ) 

تست شده بر روی نوت ۳ N9000 با دیتای Mali

نکته : این نسخه با دیتای نسخه قبل قابل اجرا نیست

و دیتای این نسخه پس از اکسترکت حجمی حدود ۲ گیگابایت را به دست می آورد

 اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7  و حتی ۸ گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد .

m1

m2 m3 m4 m6 m7

لطفا حتما بخوانید : 

برای این  نسخه از بازی ( ۱.۰.۵۰ ) دیتاهای مختلفی در سطح اینترنت پخش شده بود و حتی به دیتاهای عجیب و غریب پسوند Obb و برای تمام گوشی ها مشترک نیز برخوردیم به طوری که Most wanted هنوز خودش یادش نمی آید که چه طور با یک دیتای Obb حدود ۴۰۰ مگابایتی قابل اجرا بر روی تمام چیپست هاست ! لذا بنا بر تصمیم مدیران سایت تصمیم گرفته شد ۴ گوشی با ۴ پردازنده Adreno – Mali – Powervr  Tegra برای دانلود دیتای این نسخه ها به صورت آنلاین آماده شوند و دیتاها همگی پس از دانلود در سرور سایت برای رفاه Apktops ای ها با لینک مستقیم مجدد آپلود شوند .

نکته  : دیتای این بازی پس از اکسترکت از حالت فشرده حجمی معادل ۲  گیگابایت را دارد . پس قبل از نصب بازی از خالی داشتن این مقدار فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی اندرویدی خود مطمئن باشید .

نکته بسیار مهم درباره زبان بازی : پس از اولین ورود به بازی زبان آن چینی است که برای تبدیل منوهای چینی به انگلیسی مطابق راهنمای تصویری ادامه مطلب همین پست پیش بروید .

تغییرات: 

** بهبود و افرایش گرافیک مناظر و کنترل بازی
** رفع تمام مشکلات و باگ های گزارش شده
** افزوده شدن ساپورت گوشی های جدید نظیر HTC One, New Nexus 7 و …

راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.ea.games.nfs13_na را در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی اندرویدی خود و در مسیر /Android/data کپی نمایید .

راهنمای تغییر زبان به صورت تصویری : 

پس از اولین ورود به بازی همان طور که می بینید منوی خروج از بازی غیر فعال است . پس شما مرحله اول بازی که خیلی کوتاه هم هست را گذرانده

l1

تا گزینه خروج از بازی همانند تصویر زیر فعال شود

l2

سپس گزینه ای که با فلش نشان داده شده است را انتخاب می کنید


l4

و بعد از آن قسمتی که دور آن خط کشیده شده است را انتخاب می کنید

l5

حالا به سمت پایین اسکرول کرده


l6

و در کمال ناباوری می بینید که منوی های بازی از قبل انگلیسی می باشد ! اما چاره چیست ؟ باید بگوییم که برادران معظم چینی زبان زیبای خود را جایگزین زبان انگلیسی کرده اند

l7

پس اگر می خواهید منوهای بازی انگلیسی شود از لیست زبان ها باید زبان چینی که به صورت زیر است را انتخاب کرده تا در نهایت ناباوری منو های بازی انگلیسی شود !!!

l8

لینک های دانلود
  • حجم فایل: ۱۲ مگابایت | حجم فایل دیتا: ۵۳۰ مگابایت
  • نیازمند اندروید نسخه: ۲.۳ +
  • رمز فایل: www.apktops.ir
برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن