بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28927
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:شنبه 5 تیر 95 9:14 ب.ظ

پیام تسلیت مقام معظم رهبری در پی درگذشت «جوانان عزیز سرباز»

ثلاث: مسئولان نظامی و غیر نظامی در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیریهای لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.  مقام معظم رهبری درگذشت «جوانان عزیز سرباز» در سانحه جاده‌ای را به خانواده هایشان تسلیت گفتند.   به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی […]

ثلاث: مسئولان نظامی و غیر نظامی در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیریهای لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.

 مقام معظم رهبری درگذشت «جوانان عزیز سرباز» در سانحه جاده‌ای را به خانواده هایشان تسلیت گفتند.

 

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت غم‌انگیز جوانان عزیز سرباز در سانحه‌ی جاده‌ای را تسلیت گفتند و تأکید کردند مسئولان در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

 

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

 

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم

 

خبر غم‌انگیز سانحه‌ی جادّه‌ئی برای جوانان عزیزی که در حال خدمت سربازی بوده‌اند، موجب تأسف عمیق اینجانب شد. به خانواده‌های داغدیده‌ی آنان از صمیم دل تسلیت می‌گویم و بارش رحمت الهی را در این شبها و روزهای پر برکت بر همه‌ی آنان مسألت می‌کنم. مسئولان نظامی و غیر نظامی در قبال این حوادث باید همه‌ی پیگیریهای لازم را انجام دهند. جان عزیز جوانان ما نباید در معرض چنین خطراتی قرار بگیرد.

 

سیّد علی خامنه‌ای

 

۵/ تیر ماه/ ۱۳۹۵

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. امید says:

    جانم به فدای رهبر عزیزم.انشاالله همیشه زیر سایه سرورم آقا صاحب الزمان(عج)سالم وسلامت باشید.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن