بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29049
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 تیر 95 0:33 ق.ظ

امام جمعه سیراف در نشست با نماینده مجلس مطرح کرد:

مطالبات و مشکلات سیراف برای نماینده مجلس بازگو شد/نشست نماینده با اهالی چاه مجنون+عکس

اختصاصی ثلاث- در نشست با نماینده مردم جنوب استان بوشهر توسط امام جمعه سیراف مسائل، مشکلات و مطالبات این شهر بازگو و درخواست شد.

تتلغففق

به گزارش ثلاث، سکینه الماسی نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در ادامه حضور خود در سیراف و بازدید و بررسی مشکلات این شهر، نشستی با امام جمعه این شهر داشت.

در این نشست حجت الاسلام محمد صادق عاشوری ضمن خیر مقدم به نماینده مردم جنوب استان بوشهر، حضور خانم الماسی را در کمیسیون انرژی بسیار بجا و خوب عنوان کرد.  

امام جمعه سیراف افزود: نماینده شدن فرصتی عالی برای خدمت به مردم دانست و گفت: در خط ولایت فقیه و مسیر شهدا ودور از خط وجناحی بودن را اصل اول دانست.

عاشوری در ادامه اشاره ای به لزوم پیگیری کارهای عام المنفعه توسط نماینده مردم نمود که ازجمله مساله آلایندگی ومحیط زیست، طرح بکارگیری ۵۰ درصد نیرو بومی، بازگشت ۲ درصد سودآوری شرکت ها به منطقه پیرامون صنعت را می توان نام برد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، مساله گمرگ سیراف که بدلایل نامعلوم تعطیل شده، شبانه روزی شدن درمانگاه سیراف، مساله بخش شدن شهر سیراف و بلا تکلیف ماندن مساله ورودی سیراف( از سمت عسلویه) که منطقه ویژه پارس وعده تامین اعتبار آن را داده و هنوز محقق نشده و همچنان بلاتکلیف مانده است را از مهم ترین مشکلات موجود شهر سیراف عنوان کرد.

امام جمعه سیراف در پایان از حضور نماینده مردم جنوب استان بوشهر در شهر سیراف و فرصتی که در اختیار مردم سیراف و دیدن مشکلات شهر گذاشته تشکر نمود و برای وی در امر خدمت به مردم آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سیراف نیز حضور داشتند.

 

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در ادامه سفرهای میدانی و بازدید از مناطق زیر مجموعه خود در روستای چاه مجنون( از توابع شهرستان کنگان) حضور یافت.

در این نشست صمیمی دهیار، شوراس اسلامی روستا، امام جماعت و اهالی روستا مسائل و مشکلات خود را برای نماینده مجلس بازگو کردند که نماینده نیز تمامی موارد را یک به یک با دقت یادداشت نمود.

 

متنت متنمممن

 

نماینده مجلس در جمع اهالی روستای چاه مجنون:

 

IMG-20160626-WA0014 اتاهتخ التالعغغ هعهع

ابلال

//

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن