بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29096
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 تیر 95 7:10 ب.ظ

دهیار چاه مجنون خبر داد

مسجد روستای چاه مجنون بهره برداری شد

اختصاصی ثلاث- دهیار روستای چاه مجنون از بهره برداری مسجد این روستا خبر داد.

سلمان ارش دهیار چاه مجنون در خصوص توسعه روستای چاه مجنون به خبرنگار ثلاث گفت: روستای چاه مجنون از توابع بخش مرکزی شهرستان کنگان و در همسایگی شهر سیراف قرار دارد.

وی افزود: در سال ۱۳۸۰ فردی به نام حاج محمد حسن پور با اهداء زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع اقدام به ساخت مسجد نمود .

دهیار روستای چاه مجنون اظهار داشت: پس از توسعه و گسترش روستا در سال ۱۳۹۴ زمین وقفی متعلق به فردی به نام مرحوم حاج اسد آرش به مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان فروخته شد و کلنگ احداث مسجد جدید در همان مکان قبلی زده شد که در خرداد ماه ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسید.

  آرش گفت: هم اکنون در این مسجد به غیر از نماز جماعت کارهای فرهنگی از جمله برگزاری کلاس قران _ جشن و … با حضور حجت السلام والمسلمین حاج آقا فولادی امام جماعت روستا برگزار می گردد.

وی ادامه داد:

در پایان دهیار سلمان آرش از همکاری بسیار صمیمانه حجت السلام والمسلمین حاج آقا فولادی _ اعضای محترم شورای اسلامی روستا و همچنین اهالی روستا جهت ساخت مسجد جدید تشکر و قدردانی نمودند.

  با توجه به اینکه روستای مذکور دارای ساحلی زیبا و پذیرش میهمانان در تمامی فصول سال می باشد، لذا مهمانان از مسجد روستا نیز استفاده می نمایند.

روستای چاه مجنون از چشم انداز ساحلی بسیار زیبایی برخوردار است و آرامش آن باعث حضور همیشگی گردشگران در این منطقه می باشد.

 

 

۱۲۳ تانتاتتنمتئنتن تانمهتهخحخهخحهن تناهتاهختهختنحخ لالعاهتاخهتهخ

 

//

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن