بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29232
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 7 تیر 95 9:18 ب.ظ

رئیس جدید گمرک کنگان معارفه شد

آیین تودیع و معارفه رئیس گمرک شهرستان کنگان با حضور فرماندار و معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر در محل فرمانداری کنگان برگزار شد. به گزارش ثلاث و به نقل از فارس؛ معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس گمرک شهرستان کنگان […]

آیین تودیع و معارفه رئیس گمرک شهرستان کنگان با حضور فرماندار و معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر در محل فرمانداری کنگان برگزار شد.
به گزارش ثلاث و به نقل از فارس؛ معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس گمرک شهرستان کنگان اظهار داشت: مردم‌داری و تعامل یکی از ویژگی‌های بسیار خوب برای مدیران گمرک است که باید به آن توجه جدی شود.

محمد قره‌بیگی افزود: با توجه به حساسیت‌های شغلی در راستای غنی سازی شغلی و قانون مقررات و ماموریت‌های درون سازمانی، زمان تغییر مدیران و جابجایی آن جزء برنامه‌های گمرک است.

معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: برای تسهیل در امر تجارت، تمام گمرکات زیرمجموعه استان به سیستم الکترونیکی متصل خواهد شد و بعد از آن همه مراجعین و تجار می‌توانند در دفاتر و منازل خود خدمات گمرکی را انجام دهند و در آینده هم شاهد توسعه تشکیلات گمرکات باشیم.

فرماندار کنگان نیز ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: کنگان به لحاظ گمرکی شرایط خاص خود را دارد و همکار و پشتیبانی از تجار، به نوعی حمایت از کار و سرمایه‌گذاران است و گمرک کنگان از سالم‌ترین گمرکات است.

عبدالنبی یوسفی افزود: با کمال میل آماده همکاری و هماهنگی در رفع مسائل و مشکلات مردم شهرستان باشیم.

فرماندار کنگان در ادامه گفت: امیدوار هستم که با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان شاهد رشد و شکوفایی دوچندان در این بندر باشیم.

در این مراسم با تمجید از خدمات هوشمندی رئیس سابق گمرک شهرستان کنگان، نوید گودرزی به عنوان رئیس جدید گمرک شهرستان کنگان معرفی شد.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. امید says:

    خو حداقل میگفتید آقای گودرزی کجایی هستند؟عکسشم نگذاشتید بشناسیم.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن