بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29272
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 تیر 95 3:31 ب.ظ

حمله به نیروهای فوریتهای پزشکی حین انجام ماموریت

یکی از نیروی امدادی فوریتهای پزشکی در پایگاه بوالخیر حین انجام ماموریت مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش “ثلاث” به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان بوشهر ، اظهار داشت : یکی از نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ مستقر در پایگاه جاده ای بوالخیر ، حین انجام ماموریت مورد حمله همراهان عصبانی قرار گرفت وزخمی شد.
وی در بیان علت حادثه گفت: ناآشنایی مردم با قوانین و توقعات آنها که گاهی جز خط قرمزهای فوریتهای پزشکی است ، مسبب این مسئله بوده است .
این مقام مسئول بیان داشت :در بیان واضح تر حمل اجساد متوفیان جز وظایف اورژانس نیست و بارها راجع به این مسئله صحبت شده است ولی باز شاهد اصرار همراهان بخصوص در صحنه های تصادفی هستیم .
حمله به نیروهای فوریتهای پزشکی حین انجام ماموریت
دادجو حمله به نیروهای اورژانس ۱۱۵ بخصوص حین انجام ماموریت و رسیدگی به مصدوم را ناپسند دانست و طبق آیین نامه های موجود و قوانین قضایی ، مشمول جرائم نقدی و حبس عنوان کرد .
وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت : نیروی امدادی، طبق اعلام مرکز پیام شهرستان تنگستان به محل تصادف اعزام می شود ، طبق بررسیهای به عمل آمده یکی از مصدومین به دلیل شدت ضربه های وارده فوت شده بود و دو مصدوم قابل انتقال بودند ، طبق فرآیند موجود یک دستگاه آمبولانس دیگر جهت پشتیبانی فراخوانده شده و ضمن هماهنگی با مرکز پیام ترتیبی داده می شود که مصدومین به بیمارستان منتقل شوند .
این مقام مسئول تصریح کرد : در زمان سوار کردن مصدوم دوم همراهان اصرار به حمل فرد فوت شده می کنند که با مخالفت نیروی اورژانس می شوند و همین مسئله باعث حمله به نیروی امدادی شده که وی از ناحیه صورت زخمی شد .

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن