بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29306
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 تیر 95 6:35 ب.ظ

دکتر حیدری خبر داد:

به زودی: کلینیک دندانپزشکی دولتی در درمانگاه کوثر کنگان افتتاح می شود

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد: به زودی کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی ره بندر کنگان در درمانگاه کوثر افتتاح می شود.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان در گفتگو با ثلاث خبر داد: به زودی کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی ره بندر کنگان در درمانگاه کوثر افتتاح می شود.

حیدری با اشاره به این مطلب که این کلینیک کار خود را در ابتدا با سه یونیت آغاز خواهد کرد، تاکید کرد: به طور حتم، تعرفه های این کلینیک از بخش خصوصی پایین تر خواهد بود.

وی اظهار داشت: این کار برای نخستین بار است که توسط وزارت بهداشت و درمان در حال اجرا می باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان تصریح کرد: عقیده بنده این است که مردم مشکل چندانی برای پرداخت ویزیت پزشکان متخصص ندارند و آنچه کمر اقتصاد خانواده ها را خم کرده، تعرفه های دندان پزشکی( بخش خصوصی ) است و لذا باید فکری اساسی و بلند مدت برای این موضوع می شد که خوشبختانه این معضل بزرگ نیز در حال حل شدن است و شاهد راه اندازی کلینیک داندان پزشکی دولتی هستیم.

درمانگاه تخصصی کوثر، شعبه دوم و زیر مجموعه بیمارستان امام خمینی ره کنگان است.

 

نظرات

  1. امید says:

    بسیار کار پسندیده ای هست.فقط امیدوارم دکترهای مجرب و کار کشته بیارن وگرنه نمونه بدردنخورش توی تامین اجتماعی هست.فقط دندون پر میکنن و میکشن اونم مواد پر کردن دندانشون نامرغوبه و زود ول میکنه.پس امیدوارم یا کاری انجام نشه یا اگه میخواد بشه کاری بکنن که دعای خیر مردم به دنبال داشته باشه.ممنونم

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن