بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29313
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 تیر 95 7:50 ب.ظ

برپایی فستیوال تابستانی خرید در بندر کنگان

ثلاث: رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت کنگان استان بوشهر گفت: ایجاد زیرساخت های مناسب و روان سازی ورود کالا دراین شهرستان ضروری است.

ثلاث –  نصرالله کشاورز گفت: این شهرستان دارای موقعیت ویژه ای دربخش تجارت است که تاکنون به ایجاد زیر ساخت های متناسب درآن توجه نشده است.

وی با اعلام اینکه هم اینک فعالیت های خوبی در زمینه تجارت در کنگان در دست اجراست، اظهارکرد: مسئولان ذی ربط، فعالان بخش تجارت و اطلاع رسانی و تبلیغات متناسب می توانند نقش موثری برای رسیدن این شهرستان به جایگاه مطلوب ایفا کنند.
کشاورز اضافه کرد: ساماندهی حمل و نقل کالا، ایجاد تنوع به شیوه عرضه کالاهای پر مصرف و دارای مزیت در رونق بخشی به بازار تاثیر مستقیم دارد.
وی ادامه داد: تهیه بسته تبلیغاتی و اطلاع‌ رسانی مناسب نیز از ضرورت های انکار ناپذیر برای معرفی موقعیت این شهرستان است که می تواند آن را به عموم هموطنان در سراسر کشور معرفی کند.
کشاورز با اعلام اینکه برگزاری جشنواره فروش تابستانی در شهریورماه امسال از برنامه های این اداره درشهرستان کنگان است، گفت: این جشنواره براساس قانون نظام صنفی طی فرآیند فروش فوق‌العاده با همکاری بازاریان و اصناف این شهرستان اجرا خواهد شد.
وی افزود: جشنواره تابستانی کنگان با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط با محوریت اتاق اصناف، شرکت صنوف مختلف‌، فروشگاه‌های بزرگ و مراکز خرید این شهرستان، با اجرای تخفیف ۲۰ تا ۳۰ درصدی کالا، از اول تا۳۰ شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.
کشاورز ادامه داد: جشنواره های تابستانی فرصت خوبی برای معرفی اماکن گردشکری هستند که سایر دستگاه های اجرایی فرهنگی می توانند در این زمینه درکنار این اداره همکاری داشته و اقدام کنند.

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن