بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29321
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 9 تیر 95 9:20 ب.ظ

مشاور استاندار بوشهر مطرح کرد:

مشارکت سازمانهای مردم‌نهاد درفاز دوم طرح امید اجتماعی

مشاور استاندار بوشهر خواستار مشارکت سازمان های مردم نهاد در طراحی و اجرای مرحله دوم طرح امید اجتماعی در استان بوشهر شد. قیصی زاده گفت: از همه سازمان های مردم نهاد استان دعوت می شود تا در تهیه و اجرای مرحله دوم طرح امید اجتماعی همکاری کرده و برای…

به گزارش “ثلاث به نقل از خبرنگار مهر، یونس قیصی زاده در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بوشهر اظهار داشت: در مرحله اول طرح امید اجتماعی در استان بوشهر، شاهد اجرای شش طرح آموزش مولفه های شهروندی در بخش های مختلف بودیم که خوشبختانه با استقبال خوبی برگزار شد.

وی اضافه کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر با شرکت در کارگاه‌ها و همایش‌های طرح امید اجتماعی در شهرها و روستاهای استان بوشهر، با آموزش‌های مربوط به بهبود سلامت اجتماعی و ارتقاء فرهنگ شهروندی و مسئولیت پذیری اجتماعی آشنا شدند.

مشاور استاندار بوشهر افزود: استقبال مناسب از کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های فاز اول این طرح و درخواست برای ادامه آن باعث شد تا استاندار بوشهر خواستار اجرای مرحله دوم و پرداختن به مقولات دیگر فرهنگ شهروندی و مسئولیت پذیری به منظور افزایش مشارکت اجتماعی، انسجام اجتماعی و اعتماد اجتماعی با رویکرد جلوگیری از آسیب های اجتماعی شود که بر این اساس، جلسات اتاق فکر استانداری بوشهر زیر نظر معاون سیاسی، اجتماعی استانداری شروع و در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید مشارکت سازمان های مردم نهاد در برنامه ریزی ها، تصمیم گیری ها و اجرای امور جامعه است اظهار داشت: در مرحله اول طرح امید اجتماعی تعدادی از سازمان های مردم نهاد در طراحی و اجرای آن نقش داشتند که تجربه موفقی را رقم زد.

قیصی زاده ادامه داد: از همه سازمان های مردم نهاد استان دعوت می شود تا در تهیه و اجرای مرحله دوم طرح امید اجتماعی همکاری کرده و برای دریافت فرم‌های مخصوصی که به همین منظور تهیه شده است، به ستاد طرح واقع در دفتر امور بانوان استانداری بوشهر مراجعه کنند.

وی افزود: طرح توانمند سازی سازمان های مردم نهاد استان بوشهر نیز به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی دانش مورد نیاز اعضای سمن‌ها به‌زودی در استان بوشهر اجرا می‌شود که امیدواریم با اجرای آن، زمینه مشارکت فعال تر آنان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، آگاه‌سازی و تشویق به پذیرش مسئولیت اجتماعی و مشارکت های مدنی، فراهم شود.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن