بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29335
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 تیر 95 2:12 ق.ظ

خبر خوب شهردار بوشهر برای اهالی باهنر+عکس

به گزارش ثلاثبه نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد با اعلام این مطلب افزود: در این پارک به مساحت ۹۷۵۰ متر مربع یک زمین چمن مصنوعی به اجرا درآمد که خوشبختانه در همین ابتدا مورد  استقبال شهروندان واقع شده است. میگلی نژاد با اشاره به تجهیز پارک به مجموعه بازی کودکان اظهار […]

به گزارش ثلاثبه نقل از روابط عمومی شهرداری بوشهر، غلامعلی میگلی نژاد با اعلام این مطلب افزود: در این پارک به مساحت ۹۷۵۰ متر مربع یک زمین چمن مصنوعی به اجرا درآمد که خوشبختانه در همین ابتدا مورد  استقبال شهروندان واقع شده است.

میگلی نژاد با اشاره به تجهیز پارک به مجموعه بازی کودکان اظهار داشت: یک مجموعه کامل بازی کودکان با رعایت نکات ایمنی و استاندارد نیز در این پارک قرار داده شده است که نیاز کودکان و خانواده ها را می تواند تا حدودی برای گذران اوقات فراغت کودکان را پاسخگو باشد.

شهردار بوشهر با بیان این مطلب که این پارک از محل اعتبارات داخلی شهرداری بوشهر و توسط واحد عمرانی شهرداری به اجرا درآمده است افزود: فضای سبز قابل توجهی به مساحت ۵۶۷۰ مترمربع در آن دیده شده است که در کنار ۳۳۰۰ متر مربع موزاییک فرشی به عنوان یک پارک محله مناسب برای این محله از شهر بوشهر قابل استفاده خانواده هاست.

میگلی نژاد با اشاره به این مطلب که پارک محله ای در ابتدای محله باهنر واقع است اظهار داشت: پیش از این به صورت یک زمین خاکی متروکه قرار داشت که با پیگیری های حقوقی شهرداری ، شرایط برای اقدامات عمرانی و اجرای پارک در آن مهیا شد.

شهردار بوشهر با بین این مطلب که پارک محله ای باهنر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال آماده سازی شد  افزود : پارک محله ای باهنر از جمله پارکهایی بود که در سال گذشته کلنگ زنی شد و عملیات اجرایی و عمرانی آن آغاز شده بود.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن