بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29337
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 تیر 95 2:15 ق.ظ

طارمی در زمان انفجار استانبول کجا بود؟

ه گزارش ثلاث به نقل از فارس؛ این اتفاق در حالی رخ داد که طبق قرار قبلی قرار بود مهدی طارمی و رامین رضاییان دو فوتبالیست کشورمان از این فرودگاه عازم تهران شوند و همین موضوع باعث نگرانی علاقمندان و خانواده این بازیکنان شده است. در همین خصوص  مهدی طارمی گفت: خدا را شکر من و […]

ه گزارش ثلاث به نقل از فارس؛ این اتفاق در حالی رخ داد که طبق قرار قبلی قرار بود مهدی طارمی و رامین رضاییان دو فوتبالیست کشورمان از این فرودگاه عازم تهران شوند و همین موضوع باعث نگرانی علاقمندان و خانواده این بازیکنان شده است.

در همین خصوص  مهدی طارمی گفت: خدا را شکر من و رامین سالم و سرحال هستیم. ما قرار بود اواخر سه شنبه شب به ایران بیاییم اما چون کار ما با باشگاه ریزه اسپور به عقد قرارداد کشید دیگر به سمت فرودگاه نرفتیم و به هتل محل اقامت خود برگشتیم.وی ادامه داد: ما تا چند روز دیگر به تهران باز خواهیم گشت چرا که باید کارهای اقامت و تهیه منزل در ترکیه را انجام دهیم. باید بگویم ما حتی صدای انفجار را هم نشنیدیم و خدا را شکر سالم هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، انفجار شب گذشته در فرودگاه آتاتورک استانبول باعث شد تا شایعاتی درباره حضور رضاییان و طارمی در فرودگاه محل عملیات تروریستی منتشر شود.

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن