بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29357
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 10 تیر 95 2:49 ق.ظ

اعضای بدن یک بوشهری جان تازه به بیماران داد

با انجام سی‌تی‌اسکن مرگ مغزی بیمار توسط چهار پزشک متخصص معتمد تأیید و وضعیت برای خانواده بیمار تشریح و اطلاع‌رسانی شد مسئول فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اهدای عضو سعید کانیک زاده ساکن تنگگ بوشهر به بیماران نیازمند، جانی دوباره و زندگی را با امید از سر گرفتند. به گزارش […]

با انجام سی‌تی‌اسکن مرگ مغزی بیمار توسط چهار پزشک متخصص معتمد تأیید و وضعیت برای خانواده بیمار تشریح و اطلاع‌رسانی شد


مسئول فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اهدای عضو سعید کانیک زاده ساکن تنگگ بوشهر به بیماران نیازمند، جانی دوباره و زندگی را با امید از سر گرفتند.

به گزارش ثلاث، دکتر سعید کشمیری افزود: بر اساس تماسی که از بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با واحد فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برقرار شد، گزارشی از یک مورد مشکوک به مرگ مغزی در این بیمارستان دریافت شد.

وی با اشاره به اینکه تیم فراهم آوری پس از حضور، کارهای اولیه و آزمایش‌های مختلفی برای این بیمار انجام داد تصریح کرد: این بیمار به نام ” سعید کانیک زاده” ۵۱ ساله پدر سه فرزند به دلیل سکته و خونریزی مغزی به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس منتقل و در آی سی یو بستری‌شده بود و تحت مراقبت ویژه قرار داشت.

وی اظهار کرد: با انجام سی‌تی‌اسکن مرگ مغزی بیمار توسط چهار پزشک متخصص معتمد تأیید و وضعیت برای خانواده بیمار تشریح و اطلاع‌رسانی شد.

دکتر کشمیری افزود: در این شرایط از خانواده بیمار درخواست انجام کاری بزرگ و باقیات‌صالحاتی برای بیمار شد که خانواده آن عزیز موافقت کردند تا با اهدای عضو عزیزشان یادگاری از ایشان در این دنیا داشته باشند.

مسئول فراهم آوری پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: ملت ایران به‌ویژه مردم دین‌دار استان بوشهر، ملتی ایثارگر هستند و همواره در همه شرایط حضور آگاهانه و فعال دارند و بااطلاع رسانی در هر کار خداپسندانه‌ای ازجمله اهدای عضو عزیزان، مشارکت فعالی خواهند داشت.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. زهرا says:

    توروخدا بهمون بگین خداقل ب چ کسایی پیوند خورده

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن