بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 2950
تعداد نظرات:۶ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 13 مرداد 93 1:03 ب.ظ

آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان عسلویه از امروز

ثلاث : نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی از آغاز پذیرش بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه از امروز خبر داد.

به گزارش ثلاث، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح دوشنبه در گفتگو با ثلاث اظهار داشت: با توجه به پیگیری های صورت گرفته پزشکان متخصص بیمارستان عسلویه در حال حاضر مستقر و آماده پذیرش بیماران هستند.

وی اضافه کرد: بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه دارای بخش های اورژانس، بخش مردان، بخش زنان و اطفال، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی و همچنین بخش درمان سرپایی است.

نماینده شهرستان‌های جم، کنگان، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: این مرکز نسبت به ارائه خدمات درمانی برای همه مراجعین با تعرفه دولتی و برای بیمه شدگان تامین اجتماعی به صورت کاملا رایگان اقدام می نماید.

احمدی ضمن ابراز خرسندی از آغاز بکار بیمارستان عسلویه، رفع مشکلات بهداشتی و درمانی ساکنان شهرستان عسلویه را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

بیمارستان دیر به زودی تکمیل می‌شود

وی اظهار داشت: برنامه های مهمی را در این خصوص داشته و داریم و مطمئنا با به ثمر نشستن آنها که مستلزم همفکری و همکاری همه مجموعه های شهرستان است، تحول خوبی را در زمینه سلامت در جنوب استان بوشهر شاهد خواهیم بود.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهبود وضعیت بیمارستان امام خمینی کنگان و تزریق اعتبار خوبی که با پیگیری های مستمر در این زمینه انجام شد شاهد تحول گسترده ای در این زمینه خواهیم بود.

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: کنگان نیز به عنوان بیمارستان سنترال در جنوب استان وظیفه مهمی را در حوزه بهداشت و درمان بر عهده خواهد گرفت.

احمدی گفت: خوشبختانه بیمارستان دیر نیز با حمایت مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به زودی تکمیل خواهد شد و ما نیز به موازات این کار بحث تجهیزات و نیروی متخصص را دنبال خواهیم کرد.

بیمارستان نبی اکرم عسلویه بیمارستان نبی اکرم عسلویه

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. همشهری says:

    حرف زدن خرجی نداره

  2. sahmojenobi.ir says:

    بسلامتی

    بلاخره سرو صدای شهروندان عسلویه ودیگر مناطق جواب داد حالا انشالله دکتر داشته باشه نه فقط پذیرش بیمار بدون دکتر

    بهرحال دست انوایی که در راه اندازه این بیمارستان که سالها پیش باید راه اندازه می شد درد نکنه

  3. آرینو says:

    ساختمانش که حرف نداره
    خدا کنه که دوتا متخصص هم بهشون بدن نه فقط پزشک های طرحی

  4. حامد says:

    سلام و خسته نباشی از مدیر ثلاث لطفا درباره دکترا تو کنگون یه کم اطاعات بدین تو سایت

  5. خالو says:

    سلام
    ای کاش چهارتا پزشک متخصص مثل آقای محمدامین جوکار در کنگان وجود داشت . واقعا با تجربه هستند .خدا به ایشان توفیق بدهد که همیشه هوای انسان های فقیر و بی بضاعت دارند . از محدود پزشک هایی است که برای خدا کار می کند و مادیات براش اهمیت ندارد . امیدوارم

  6. خالو says:

    سلام
    ای کاش چهارتا پزشک متخصص مثل آقای محمدامین جوکار در کنگان وجود داشت . واقعا با تجربه هستند .خدا به ایشان توفیق بدهد که همیشه هوای انسان های فقیر و بی بضاعت دارند . از محدود پزشک هایی است که برای خدا کار می کند و مادیات براش اهمیت ندارد .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن