بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29964
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 24 تیر 95 10:53 ب.ظ

تصاویر / کنکور سراسری ۹۵ در کنگان

به گزارش ثلاث؛ صبح امروز پنجشنبه ۱۵۰ نفر در دو گروه آزمایشی رشته ریاضی و انسانی آزمون دادند و بعد از ظهر نیز ۳۷ نفر در گروه آزمایشی هنر، آزمون سراسری خود را برگزار کردند.

به گزارش ثلاث؛ صبح امروز پنجشنبه ۱۵۰ نفر در دو گروه آزمایشی رشته ریاضی و انسانی در دانشگاه پیام نور بندر کنگان آزمون دادند و بعد از ظهر نیز ۳۷ نفر در گروه آزمایشی هنر، آزمون سراسری خود را برگزار کردند.

همچنین صبح روز جمعه  ۲۵ تیرماه ۴۲۵ نفر از داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در بعد از ظهر همین روز نیز ۷۴ نفر از داوطلبان زبان خارجه آزمون خواهند داد.

لازم به ذکر است که در رشته ریاضی ۲۲ زن، ۶۲ مرد؛ در رشته انسانی ۵۲ زن، ۱۵ مرد؛ در رشته هنر ۳ مرد و ۳۴ زن؛ در رشته علوم تجربی ۲۹۲ زن و ۱۳۳ مرد و در رشته زبان خارجه ۲۲ مرد و ۵۱ زن به عنوان داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.

 

عکس : فرشته جمالی
کنکور۹۵کنگان (۱) کنکور۹۵کنگان (۲) کنکور۹۵کنگان (۳) کنکور۹۵کنگان (۴) کنکور۹۵کنگان (۵) کنکور۹۵کنگان (۶) کنکور۹۵کنگان (۷) کنکور۹۵کنگان (۸) کنکور۹۵کنگان (۹) کنکور۹۵کنگان (۱۰) کنکور۹۵کنگان (۱۱) کنکور۹۵کنگان (۱۲) کنکور۹۵کنگان (۱۳) کنکور۹۵کنگان (۱۴)

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن