بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30110
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 27 تیر 95 7:25 ب.ظ

به‌منظور بالا بردن میزان رضایتمندی مردم:

طرح پیشنهاد و انتقاد از بیمارستان کنگان همراه با اهدای جایزه انجام می‌شود

اختصاصی ثلاث- رییس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان کنگان گفت: به‌منظور بالا بردن میزان رضایتمندی مردم طرح پیشنهاد و انتقاد از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان همراه با اهدای جایزه انجام می‌شود.

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان کنگان در گفتگو با خبرنگار ثلاث اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به‌عنوان یکی از مراکز درمانی با مراجعه بسیار بالا است که روزانه علاوه بر شهرستان کنگان و شهرستان‌های همجوار مانند دیر، جم و عسلویه، مراجعین زیادی نیز از شهرستان‌های جنوبی استان فارس و همچنین شهرستان‌های غربی استان هرمزگان نیز دارد.
وی  خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی و حضور خیل گسترده هموطنان مان از جای‌جای کشور در جنوب استان بوشهر برای اشتغال، ۸۵ درصد از مراجعین بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان مربوط به کارکنان صنایع منطقه می‌باشند.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ادامه داد: با توجه به حجم بالای مراجعین به بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان و امکانات محدود این مرکز درمانی، طبیعی است که بعضاً شاهد کمبودها و نواقصاتی در جریان خدمات‌دهی به وجود بیاید، اما بااین‌وجود و با تلاش پرسنل این مرکز درمانی، شبانه‌روزی در حال ارایه خدمت به هموطنان خود می‌باشند.
دکتر حیدری گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در نظر دارد برای شناسایی بیشتر و دقیق‌تر مشکلات این مرکز درمانی در همه بخش‌های خود و در جهت رفع نواقص و مشکلات احتمالی آن و بالا بردن میزان رضایتمندی مردم، گام بلند و مؤثری بردارد، بنابراین از مردم شریف و مراجعین به این بیمارستان تقاضا می‌شود در این راستا نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادهای خود را برای ما ارسال کنند.
وی یادآور شد: به نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادهای خوب و سازنده، جوایزی به‌رسم قدردانی اهدا خواهد شد.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اضافه کرد: این طرح هر یک ماه تا ۴۵ روز یک‌بار انجام خواهد شد، ضمن اینکه در ادامه این طرح، نشست‌های صمیمی مردم با رییس بیمارستان و در صورت نیاز با حضور مسئولان بخش‌ها خواهیم داشت.
دکتر حیدری اظهار امیدواری کرد این طرح بتواند بخشی از مشکلاتی که از دید ما پنهان مانده یا مردم تأکید بیشتری بر آن دارند را برطرف کند.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بابیان اینکه این طرح از همین هفته اجرا خواهد شد خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقادهای خود را از طریق شماره ۰۹۱۷۷۷۸۹۰۸۸ به‌صورت تماس تلفنی، یا از طریق واتس آب و تلگرام اقدام نمایند، ضمن اینکه بدین منظور صندوق دریافت پیشنهاد و انتقاد نیز در بیمارستان موجود است.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کارمند says:

    ثلاث چه خبره اینقدر از حیدری مصاحبه میگیرید ریسه که باشه یا شما کارمندش هستید

    • .. says:

      چون بیمارستان کنگان دیگه توبی مسئولیتی تو دنیاتک شده.دیگه جون آدمابراشون اصلامهم نیست چون دیگه خون مردم به جوش اوردن.میخان بگن بامسئولیتیم

  2. کنگانی says:

    لطفا به بخش زایمان بیمارستان بیشتر رسیدگی بشه.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن