بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30333
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 2 مرداد 95 12:21 ب.ظ

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در دوراهک همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق

ثلاث- فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر از تشییع دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در شهر دوراهک خبر داد.

۱

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر از تشییع دو شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در شهر دوراهک خبر داد.

به گزارش پارس خلیج:، میرزا احمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران در دیر گفت: همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) دو شهید گمنام در شهر دوراهک با حضور آحاد مردم استان بوشهر تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

احمدی با بیان اینکه، انتظار می‌رود مردم ولایتمدار و انقلابی استان همچون گذشته حضور پرشور و گسترده‌ای در این مراسم معنوی داشته باشند، افزود: این دو شهید گمنام ۲۲ ساله در تک دشمن در فاو و شهید ۲۳ ساله در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت رسیده‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر، عزت و اقتدار حال حاضر کشور را مدیون جان‌فشانی شهدای دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: اگر امروز کشورمان در منطقه‌ای پرآشوب مانند خاورمیانه از امنیت کامل برخوردار است باید قدردان شهدای دفاع مقدس و خانواده آنان باشیم.

احمدی، بابیان اینکه شهر دوراهک در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۱۳ شهید تقدیم به انقلاب کرده است، گفت: بر اساس هماهنگی‌های به عمل‌آمده پیکر این دو شهید گمنام، ۹ مرداد ساعت ۱۷ در شهر دوراهک تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر،بابیان اینکه رسانه‌ها به بهترین نحو ایثارگری کسانی که با خون خود انقلاب و نظام اسلامی را صیانت کردند، را اطلاع‌رسانی کنند، اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه استان بوشهر با حضور پرشور خود در مراسم تشیع ۲ شهید گمنام در شهر دوراهک بار دیگر با شهدا و آرمان‌های انقلاب بیعتی دوباره خواهند داشت.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن