بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30411
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 2 مرداد 95 3:15 ب.ظ

فرماندار سابق کنگان معاون سیاسی استاندار شد

جمشیدی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر شد+عکس

ثلاث- استاندار بوشهر طی حکمی عباس جمشیدی را با حفظ سمت بعنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب کرد.

 

۸۲۱۶۰۷۲۲-۷۰۸۸۶۱۴۸

به گزارش ثلاث و به نقل از خلیج فارس این اقدام در پی انتصاب فتح الله حقیقی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر به همین سمت در البرز صورت گرفته است.

 

حقیقی که متولد ساوه است و عمده سوابق وزارت کشوری اش در استان قم رقم خورده، در آبان ۹۳ عهده دار معاونت سیاسی استانداری بوشهر شد. پیش از وی محمدحسن پرآور از دولت قبل در این مسئولیت مانده بود.

جمشیدی که اکنون سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری شده، گزینه استان جهت تصدی این مسئولیت می باشد. وی متولد ۱۳۵۰ در شهرستان دشتی و دارای فوق لیسانس حقوق است. بخشداری کاکی، معاونت سیاسی فرمانداری دشتی (در دولت اصلاحات و فرمانداری حسن ابراهیمی) و فرمانداری های کنگان و بوشهر (در دولت یازدهم) از سوابق وی می باشد. وی در دولت احمدی نژاد از سیستم اداری خارج شده بود.

   ۲۳ تیرماه از قطعی شدن عباس جمشیدی به عنوان گزینه معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر خبر داده بود.

اظهارات استاندار، معاون سابق و معاون جدید سیاسی امنیتی در آئین تودیع و معارفه حقیقی و جمشیدی را در ادامه می خوانید:

ویژگی های حقیقی و جمشیدی به روایت استاندار

  • فتح الله حقیقی با تجربه و انگیزه فراوانی به استان بوشهر آمد و در این مدت برای ایجاد فضای تعاملی در استان تلاش شایانی داشت. برگزاری همزمان دو انتخابات باشکوه ، سالم ، موفق و در شرایطی عادلانه از جمله خدمات معاون سیاسی و امنیتی سابق استانداری بوشهر است. در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر که نشان از وحدت همگانی مردم این استان بود نیز حقیقی متحمل تلاش های فراوانی شد.
  • درباره عباس جمشیدی سرپرست جدید این معاونت هم باید گفت صداقت، راستگویی، پاکدستی، سلامت، نظم کاری از ویژگی های بارز وی است.
  • بوشهر استانی است که وقتی در آن خدمتی انجام می شود خیلی راحت بازخورد آن را می توان دید و انگیزه گرفت که مسئولان استان باید از این ظرفیت مهم برای خدمت نهایت استفاده را ببرند.

 

حقیقی: مبلغ خوبی بوشهری‌ها خواهم بود

  • اقدامات متعددی در زمان فعالیت من در استانداری صورت گرفته که این فعالیت‌ها اکنون مستند و به صورت کتابچه‌ای آماده شده است. در این مدت استان بوشهر در حوزه سیاسی بر اساس شاخص های وزارت کشور به‌عنوان استان برتر معرفی و توسط وزیر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.
  • هرچند فاصله سنی من با استاندار زیاد بود، ولی سالاری دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند شجاعت، صداقت، پرکاری و باهوشی است و معاون استانداری با این مشخصات جزو افتخارات کاری من است.همچنین کوچکترین تنشی را با یکدیگر نداشته‌ایم.
  • تمام فرمانداران کنونی ما قابلیت و تجربه این سمت را دارند و در طول دوران کاری خود این را ثابت کرده‌اند.
  • جو سیاسی استان اکنون مناسب است و امیدوارم با انتصاب معاون جدید این فضا ارتقاء پیدا کند.
  • در طول فعالیت خود در این استان بسیار خوبی های مردم این استان را لمس کردم و مبلغ این خوبی‌ها در استان های دیگر خواهم بود.

جمشیدی: دستاوردهای دولت در استان معرفی شود

  • این دولت اقدامات موثری انجام داده است و باید ما به عنوان نماینده دولت بازگو کننده عملکردهای دولت باشد.
  • یکی از برنامه‌های کاری من اطلاع‌رسانی خدمات دولت به مردم است که تلاش داریم بیشتر از گذشته انتقال‌دهنده فعالیت‌های موثر دولت به مردم باشیم.
  • در حوزه سیاسی در استان اقدامات خوبی صورت گرفته است اما به تحرک، پیگیری و تلاش بیشتری نیاز است.
  • کارهایی روی زمین مانده است که جزو وعده‌های دولت بوده و باید تا قبل از انتخابات برای تحقق آن تلاش مضاعف کنیم.

 

 

 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن