بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30434
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 3 مرداد 95 0:59 ق.ظ

بانوان دفاع شخصی کنگان در راه انتخابی تیم ملی

ثلاث- تیم دفاع شخصی کوثرکنگان که بعنوان نماینده استان در رقابت های کشوری حضور خواهد یافت جهت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی عازم تهران شد.

به گزارش ثلاث، تیم دفاع شخصی  کوثرکنگان که بعنوان نماینده استان در رقابت های کشوری حضور خواهد یافت جهت برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی عازم تهران  شد.

به گفته ام کلثوم طاهری سرپرست( تیم کوثر) : تیم با آمادگی کامل راهی این مسابقات خواهد شد و امید است با کسب مدال و سهمیه تیم ملی به کنگان برگردیم.

طاهری افزود: انتظار میرود که مسئولین نگاهی به این رشته که به تازگی در بخش بانوان فعال شده است داشته باشند.تیم دفاع شخصی در سالهای ۸۸و ۸۹ به عنوان قهرمان استان بود و جایگاه خوبی در استان دارد.

خانم ام کلثوم طاهری بعنوان مربی و سرپرست در این مسابقات حضور خواهد داشت.

سرداری کاپیتان تیم اعزامی در مصاحبه رادیویی با شبکه بوشهر از مسئولین ورزش و حامی ورزشی جهت کمک و حمایت از جوانان تاکید کرد و اظهار داشت تیم کوثر دارای پتانسل بالای قهرمانی است و امید است با کسب مقام و دعوت به تیم ملی جوابگوی حمایت های مسئولین باشد.

بازیکنان تیم کوثر متشکل از هانیه آشینه.حدیث آشینه. یلدا ریزی. ماریا حسن پور. زینب آل ابراهیم. زهرا حقیقت منش. مریم معصومی. مریم سادات دادور. دنیا کهیش سرداری. خدیجه کشکولی نژاد به سرمربی گری  و سرپرستی ام کثلوم  طاهری می باشند

خانم بردستانی رئیس هیئت ورزش های رزمی بعنوان داور در این مسابقات حضور خواهد یافت

حجت عبدالهی

دفاع شخصی ووشو

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن