بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30452
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 مرداد 95 0:10 ق.ظ

پس از رفتن تقوی، مهدی تارتار سرمربی پارس جم شد + عکس

بهرام رضاییان خبر داد: مهدی تارتار سکان هدایت تیم پارس جم را در دست گرفت.

mhdy_trtr

به گزارش ثلاث به نقل از تاورتا ، مدیرعامل باشگاه پارس جم گفت: با توجه به جوی که بعد از انتشار خبرهایی مبنی بر سرمربیگری دلگرم در سایت های استانی، شاهد واکنش هایی از سوی برخی پیشکسوتان و ورزش دوستان بودیم .

بهران رضاییان ادامه داد: این عکس العمل ها بیشترنشانه نارضایتی از نبود یک مربی تراز اول و با کارنامه خوب در تیم بود که با همفکری با صاحب نظران مهدی تارتار به عنوان سرمربی این فصل انتخاب شد.

وی با بیان اینکه وزرات نفت برای تیم داری در عرصه ورزش انگیزه ای ندارد افزود: تنها هدف باشگاه پارس جم خدمت به مردم منطقه است و تیم متعلق به مردم شریف شهرستان جم است و به همین منظور در تصمیم گیری ها با نخبگان ورزشی و پیشکسوتان شهرستان پرافتخار جم مشورت خواهیم کرد و افتخار می کنیم که خدمتگزار مردم شریف این شهرستان هستیم.

رضاییان در پایان از  از هوداران و مردم ورزش دوست شهرستان خواست نسبت به حاشیه ها و جوسازی های علیه تیم توجه نکنند و تیم در یک فضای آرام لیگ را با موفقیت شروع کرده و به پایان برساند.

این در حالی بود که پس از برکناری زود به هنگام مجتبی تقوی گفته می شد غلام دلگرم قرار است روی نیمکت پارس جم بنشیند اما به یکباره ورق برگشت مهدی تارتار سرمربی سابق راه آهن روی نیمکت نماینده استان بوشهر در لیگ یک قرار گرفت.

لازم به ذکر است مهدی تارتار که سال گذشته هدایت راه‌آهن را برعهده داشت جانشین مهدی پاشازاده سرمربی پارس جنوبی جم که فصل گذشته این تیم را از لیگ دسته دو به لیگ دسته اول آورده بود شد و پاشازاده نیز چندی است هدایت راه‌آهن را برعهده گرفته است و تقابل این دو تیم و سرمربی در رقابت‌های دسته اول جالب و دیدنی خواهد بود.

از جمله سوابق مهدی تاتاری می توان به سرمربیگری تیم های داماش گیلان، راه آهن تهران، صبای قم و گهر درود لرستان نام برد.

وی همچنین سابقه بازی و مربیگری در تیم فوتبال پیروزی تهران را نیز در کارنامه خود دارد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن