بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30477
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 4 مرداد 95 2:08 ب.ظ

پانسمانی که در حلق بیمار جاماند/ پزشکی که به جای عذرخواهی فحاشی می کند

در عین ناباوری پزشک معالج فرزندم دهان به فحاشی گشود و به جای اینکه عذرخواهی نماید با رکیک و مستهجن ترین الفاظ که از گفتن آن شرم دارم مرا از مطب اخراج کرد که همه بیماران هم این رفتار پزشک را شاهد بودند.

شهر بوشهر به پزشکان خوش اخلاق و خبره شهرت داشته و دارد. با بودن پزشکانی مانند مرحوم دکتر ملک زاده ، ریاضی ، نبی پور ، عباسی ، طبیب ، رییسی و صدها پزشک دیگر – که در این مجال توفیق ذکر نام آنها نیست- جامعه پزشکی بوشهر  ، یک جامعه عالم و متعهد تلقی میگردد و گفتن چیزی غیر از این هم انصاف نیست. اما در این میان کسانی معدود و محدود هم هستند که سوگندنامه پزشکی را از یاد برده و سعی می کنند با کارهای نسنجیده دامن این جامعه را به ننگ آلوده کنند.

بنا به رسالت خبرنگاری خود بنا داریم درد دل یک همشهری را در پایگاه تحلیلی – خبری ثلاث انعکاس دهیم که می تواند بعنوان یک آسیب شناسی جلوی مشکلات و سوءاستفاده ی آینده را سد نماید

یکی از کاربران پایگاه خبری (س)جهت معالجه بیماری لوزه یکی از فرزندان خود به پزشک بوشهری مراجعه می کند و پس از مدتی ابوالفضل ۹ ساله را به این پزشک متخصص حلق و بینی می سپارد. پدر ابوالفضل می گوید:

پس از جراحی، مشکلات ابوالفضل روز به روز بیشتر می شد و بوی بسیار بدی از حلق فرزندم استشمام می کردیم که باعث شد به پزشک معالج مراجعه کنیم. پزشک معالج پس از شنیدن مشکلات ، ادعا می کند این یک مشکل عادی است و در آینده رفع خواهد شد.

پدر ابوالفضل ادامه می دهد: حدود ده روز فرزندم با این مشکل دست و پنجه نرم کرد و بعلت دردگلو از خوردن غذا هم امتناع می کرد و موجب سو تغذیه او می شد تا اینکه با ناراحتی مجبور شدیم به او غذا بخورانیم که سرانجام موجب تهوع و استفراغش شد.در کمال ناباوری تکه ای بانداژ پانسمان از گلوی فرزندم بیرون آمد که سراسر چرک و تعفن بود. بعد از مشورت با افراد حاذق به این نتیجه رسیدم که ممکن بوده است این پانسمان راه تنفسی فرزندم را سد نماید که خدای ناکرده موجب مرگ پسرم می شد .

پدر ابوالفضل که فرد متدین و در عین حال متین و آرامی است ادامه می دهد :برای گلایه به دکتر مراجعه کردم و صرفا هم قصدم عرض گلایه بود و اگر قصدی غیر از این داشتم به نظام پزشکی مراجعه می کردم . در عین ناباوری پزشک معالج فرزندم دهان به فحاشی گشود و به جای اینکه عذرخواهی نماید با رکیک و مستهجن ترین الفاظ که از گفتن آن شرم دارم مرا از مطب اخراج کرد که همه بیماران هم این رفتار پزشک را شاهد بودند. برای همین قصد کرده ام از دکتر مدنظر در همه مراجع قضایی شکایت کنم.

البته پدر بیمار هم این نکته را به کرات اشاره می کند که همه مسئولین درمانی در پیگیری شکایتش با او همکاری کرده اند که این همکاری ها باعث شده کمی از آلام و ناراحتی هایش کاسته شود و این نشان از روحیه عالی نقدپذیری در میان مسئولین بهداشتی استان دارد.

پایگاه  خبری ثلاث با علم به تعهد و تخصص بالای پزشکان هم استانی و با احترام به همه طبیبان هم استانی، بنا به رسالت خبرنگاری خود این خبر را درج نموده تا لکه های آلوده ای که ممکن است قداست خانواده پزشکی را به ننگ آلوده کنند از این شغل مقدس زدوده شوند.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن