بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30547
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 مرداد 95 2:57 ب.ظ

نماینده مردم کنگان در مجلس مطرح کرد

ضرورت توسعه بیمارستان کنگان از طریق وزارت بهداشت و نفت

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس گفت: برای توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قطعاً باید از طریق وزارت بهداشت، نفت و حتی ظرفیت خیرین استفاده کرد.

به گزارش ثلاث به نقل از خبرگزاری فارس از کنگان، سکینه الماسی ظهر امروز در نشست با رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان ضمن تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، گفت: ما درهرصورت و همیشه حامی این قشر پرتلاش که به‌صورت شبانه‌روزی در حال ارایه خدمت به مردم و همه هدف آن‌ها نیز سلامت جامعه است، هستیم.

الماسی افزود: حمایت از پرسنل این مرکز درمانی و جاهای دیگر و مردم را وظیفه خود می‌دانم و هر کاری برای پیشرفت این بیمارستان و رفاه مردم از دستم بربیاید، کوتاهی نخواهم کرد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر اظهار داشت: برای توسعه و تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان قطعاً باید از طریق وزارت بهداشت، نفت و حتی ظرفیت خیرین استفاده کرد.

الماسی گفت: بیمارستان کنگان برای جمعیت ۲۵ هزار نفر ایجاد شده است و قطعاً جوابگوی حجم کنونی مراجعین نیست ضمن اینکه شهرستان کنگان نیز یک منطقه مهاجرپذیر است.

وی اذعان داشت: هم‌اکنون بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بار چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر و بخشی از استان فارس و هرمزگان را بر دوش می‌کشد و به‌گونه‌ای که این مرکز درمانی ظرفیت پذیرش همچنین حجم مراجعه را ندارد.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن