بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30589
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 7 مرداد 95 0:42 ق.ظ

مدیرکل استاندارد بوشهر:

محصولات قند و شکر تقلبی و غیراستاندارد در بازار بوشهر شناسایی و جمع‌آوری شد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: محصول تقلبی و غیراستاندارد در بازار بوشهر شامل قند و شکر با علامت تجاری «نیا» و محصولات مواد غذایی با نام تجاری «چویل» شناسایی و جمع‌آوری شد.

آزمایشگاه استاندارد

به گزارش  ثلاث به نقل از خبرگزاری تسنیم ، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح طاها و نقش مهم این طرح در شناسایی کالاهای غیراستاندارد اظهار داشت: در اجرای این طرح ضمن استانداردسازی واحدهای تولیدی، کالاهای فاقد کیفیت از مراکز و بازار جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح طاها با جدیت اجرایی می‌شود، از تشدید بازرسی‌های کارشناسان استاندارد از مراکز عرضه کالاهای مشمول استاندارد اجباری خبرداد.

مدیرکل استاندارد بوشهر جلوگیری از تولید و عرضه کالای با کیفیت پایین را از اهداف اجرای طرح طاها دانست و افزود: تمرکز، توزیع و عرضه، برخورد قانونی با واحدهای تولیدی غیرمجاز و فاقد پروانه استاندارد و برخورد قانونی با عرضه‌کنندگان کالاهای فاقد کیفیت از اهداف استاندارد در اجرای طرح طاها است.

بهره‌مند از شناسایی کالاهای غیر استاندارد و تقلبی در بازار بوشهر خبر داد و گفت: قند و شکر با علامت تجاری «نیا» تولید شده و محصولات غذایی با نام تجاری «چویل» به‌عنوان کالاهای تقلبی و غیراستاندارد در بازار بوشهر کشف و جمع‌آوری شده است.

وی از پلمپ واحد تولیدی قند و شکر «نیا» در بوشهر خبرداد و افزود: واحد تولیدی قند و شکر «نیا»، تعطیل و غیرفعال است که اقدامات حقوقی لازم برای پلمب واحد تولیدی و معرفی به مراجع قضایی در دستور کار خود قرار دارد.

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن